ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 21 Απριλίου 2018

80 εκατ. ταξιδιώτες επηρεάζονται από τις ταινίες που βλέπουν πριν ταξιδέψουν





Αποτέλεσμα εικόνας για La La Land”, “Narcos”, “Πειρατές της Καραϊβικής”



“La La Land”, “Narcos”, “Πειρατές της Καραϊβικής”, “Buddies in India”, “Manchester by the sea”... Πέρυσι, τουλάχιστον 80 εκατ. ταξιδιώτες επέλεξαν τους προορισμούς των διακοπών τους με βάση κάποιες ταινίες και τηλεοπτικές σειρές. Αν και ο κινηματογραφικός τουρισμός δεν είναι κάτι καινούριο για τους προορισμούς παγκοσμίως, νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι η επιρροή του έχει φτάσει σε ασυναγώνιστο μέγεθος, με τις εκτιμήσεις να δείχνουν ότι οι επισκέπτες των σχετικών με ταινίες προορισμών έχουν διπλασιαστεί μέσα σε 5 χρόνια χάρη σε αυτές.


Τυνησία, κοντά στην πόλη Tozeur: Σκηνικά από τη ταινία “Star Wars Episode IV”. Το τοπίο χρησιμοποιήθηκε για να μετατραπεί στον πλανήτη Tatooine.


Η ερευνητική ομάδα του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού αναδεικνύει μερικούς από τους κορυφαίους προορισμούς που προσελκύουν επισκέπτες λόγω της εμπλοκής τους σε ταινίες:



Η TCI Research επισημαίνει ότι οι επισκέπτες που είναι επηρεασμένοι από τον κινηματογράφο είναι κυρίως οι Millennials και προέρχονται από τις αγορές που δαπανούν πολλά χρήματα στα ταξίδια τους, όπως η Κίνα και οι χώρες του Κόλπου. Αυτός ο μικρός τομέας αποτελεί πολύτιμο στόχο για τους προορισμούς, σε σύγκριση με τους μέσους επισκέπτες. Επίσης, οι ειδικοί της TCI τονίζουν ότι:
  • Οι σινεφίλ είναι πιο ενεργοί στο να μοιραστούν τις εμπειρίες του ταξιδιού στα Κοινωνικά Μέσα (+ 27%) και εμφανίζουν υψηλότερα ποσοστά στο να συστήσουν την εμπειρία τους και σε άλλους μετά τη δική τους επίσκεψη (+6) από το μέσο όρο των επισκεπτών.
  • Ακόμη, συμμετέχουν κατά 19% περισσότερο σε πολιτιστικές και φυσικές δραστηριότητες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Είναι επίσης περισσότερο ικανοποιημένοι από την εμπειρία τους στις περισσότερες πτυχές της διαμονής τους, αναφέροντας υψηλότερα ποσοστά ικανοποίησης για ξεναγήσεις και εκδρομές (+31%), όμορφα τοπία (+21%) και ψυχαγωγική και πολιτιστική ποικιλομορφία (+29%).
  • Είναι 10% πιο ευάλωτοι στη διαφήμιση του εκάστοτε προορισμού και τείνουν να ταξιδεύουν πιο συχνά κατά τη διάρκεια των περιόδων αιχμής.