ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 31 Μαρτίου 2018

Βρείτε την ισορροπία μεταξύ OTAs και Direct Bookings





Αποτέλεσμα εικόνας για Direct Bookings


Το αυξανόμενο μερίδιο αγοράς των Online Travel Agencies (OTAs) και η αυξανόμενη δημοτικότητά τους μεταξύ των ταξιδιωτών καθιστά απαραίτητη τη συμμετοχή τους στη στρατηγική κράτησης κάθε ξενοδοχείου, επισημαίνουν οι ειδικοί.
Οι κρατήσεις OTA -σε TripAdvisor, Expedia και πολλά άλλα- είχαν πάντα ένα πλεονέκτημα , γεγονός που οι περισσότεροι ξενοδόχοι δεν μπορούν να αγνοήσουν.
Προσφέρουν φιλικές προς τον χρήστη ιστότοπους και εφαρμογές που διευκολύνουν τους ταξιδιώτες να βρουν σημαντικές πληροφορίες σχετικά με ξενοδοχεία, καταλύματα.
Τα περισσότερα ξενοδοχεία, ιδιαίτερα οι μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες, προσπαθούν να κατευθύνουν σε απευθείας κρατήσεις στις ιστοσελίδες τους, καθώς οι ΟΤΑ τους κρατούν μερίδιο των κερδών.
Πώς θα βρούμε τη σωστή ισορροπία μεταξύ του ΟΤΑ και των άμεσων κρατήσεων;
OTA ή απευθείας κράτηση; Τι είναι καλύτερο για την επιχείρησή σας;
Τα μεγαλύτερα εμπορικά σήματα ξενοδοχείων όπως το Marriott Hotel Chain και το Hilton Hotels and Resorts ξεκίνησαν εκστρατείες που κέρδισαν την προσοχή του κοινού στον πόλεμο κατά των ΟΤΑ με στόχο την αποφυγή υψηλών τελών OTA και την διατήρηση μεγαλύτερου περιθωρίου έκπτωσης του πελάτη μέσω των άμεσων κρατήσεων.
Ναι, αλλα μπορούν να το κάνουν όλοι; Μπορούν να το κάνουν οι μικροί και μεσαίοι ξενοδόχοι με περιορισμένο προϋπολογισμό;
Το λύση είναι η εξεύρεση ισορροπίας μεταξύ κρατήσεων ξενοδοχείων OTA και απευθείας κρατήσεων ξενοδοχείων.
Γιατί οι κρατήσεις ξενοδοχείων OTA είναι σημαντικές για τους ξενοδόχους;
Γιατί αυτά τα κανάλια διανομής είναι συχνά «ευλογία» για τις μικρές και μεσαίες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
Σύμφωνα με έρευνα της Google, το 52% των ταξιδιωτών παγκοσμίως επισκέπτονται έναν ιστότοπο συγκεκριμένης μάρκας ξενοδοχείων μόνο αφού εντοπίσουν τις λεπτομέρειες σε έναν ιστοτόπο OTAs.
Αυτό χρησιμεύει δηλαδή ως μια μεγάλη πλατφόρμα, βοηθώντας τους ξενοδόχους.
Αξιολογήσεις, σχόλια και άλλα: Οι ΟΤΑ λειτουργούν συχνά ως ηλεκτρονικό φυλλάδιο ιδιοκτησίας ξενοδοχείων.
Οι ξενοδόχοι μπορούν εύκολα να ενημερώσουν το περιεχόμενο, τις εικόνες και τα βίντεο για να προσελκύσουν την ομάδα-στόχο.
Η Expedia ανακοινώνει ότι τα ξενοδοχεία που παρέχουν λεπτομερή περιγραφή της περιουσίας τους έχουν αυξημένες κατά 2,1% πιθανότητες για κράτηση.
Οι χρήστες του διαδικτύου συχνά παρακολουθούν τις αξιολογήσεις και τις κριτικές πριν προχωρήσουν στην τελική κράτηση ΟΤΑ.
Οι ξενοδόχοι μπορούν να κάνουν χρήση κριτικών και αξιολογήσεων για να ανταποκριθούν και να δημιουργήσουν μια μεγάλη φήμη στο διαδίκτυο.
Δεδομένου ότι οι ιστοσελίδες OTA είναι πιο συχνές από ταξιδιώτες όλων των ειδών, οι ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων ξενοδοχείων μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτήν την πλατφόρμα για να αλληλεπιδράσουν με τους χρήστες του διαδικτύου.
Μπορούν να παράσχουν λεπτομερείς πληροφορίες στις ερωτήσεις και να ανταλλάξουν απόψεις.
Οι ξενοδόχοι με χαμηλό προϋπολογισμό μπορούν να βελτιστοποιήσουν την πλατφόρμα OTA χρησιμοποιώντας φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και ειδικές προσφορές.
Προσέξτε τον στοχευμένο ταξιδιώτη
Οι ΟΤΑ είναι ιδιαίτερα χρήσιμες για να βοηθήσουν τους ξενοδόχους να φτάσουν στην ομάδα-στόχο χωρίς να ξοδέψουν μία περιουσία και μέσα από μία συνεργασία να διαμορφώσουν μια στρατηγική διανομής για κερδοφόρες κρατήσεις ολόκληρο το έτος.
Οι OTA μπορούν να βοηθήσουν τους ξενοδόχους να φτάσουν στον απαιτητικό ταξιδιώτη σύμφωνα με το USP που ορίζει η μάρκα του ξενοδοχείου.
Από την άλλη πλευρά, η κατάταξη στην κορυφή της λίστας OTA μπορεί συχνά να είναι προβληματικός τομέας για τους ξενοδόχους που είναι νέοι στον χώρο και δεν έχουν ακόμη λάβει σχόλια που θα τους ωθήσουν στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Βελτιωμένη εμπειρία χρήστη
Σύμφωνα με την PhocusWright, το 64% των κρατήσεων από smartphone πραγματοποιείται μέσω ΟΤΑ.
Δεν υπάρχει αμφιβολία για τη σημασία των κινητών συσκευών και εφαρμογών για κρατήσεις ξενοδοχείων και οι ΟΤΑ συχνά έχουν ηγετικό ρόλο στην παροχή βελτιωμένης εμπειρίας χρήστη στις πλατφόρμες τους επενδύοντας στις σωστές περιοχές.
Οι πλατφόρμες OTA προσφέρουν:
  • Μεγαλύτερη έκθεση στο διαδίκτυο
  • Γρήγορη πρόσβαση σε πληροφορίες και κριτικές για τους ταξιδιώτες
  • Πλατφόρμα που οι ξενοδόχοι μπορούν να αξιοποιήσουν
  • Εύκολη διαδικασία κράτησης με ασφαλείς συναλλαγές στο διαδίκτυο
Οι ΟΤΑ που επενδύουν σε μεγάλο βαθμό στην εμπειρία των χρηστών σε μια σειρά πλατφόρμων είναι συχνά δύσκολο να ανταγωνιστούν για μικρούς και μεσαίου μεγέθους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων που έχουν άμεση κράτηση ως επίκεντρο.
Μάρκετινγκ και επικοινωνία
Οι πλατφόρμες OTA επενδύουν και είναι ειδικοί στην απόκτηση μιας πιστής πελατειακής βάσης. Προσλαμβάνουν τα καλύτερα ταλέντα και επενδύουν σε μεγάλο βαθμό στο ψηφιακό μάρκετινγκ και τη διαφήμιση για να τοποθετήσουν το εμπορικό σήμα τους στην κορυφή.
Μπορούν οι ξενοδόχοι να βασίζονται μόνο σε απευθείας κρατήσεις ξενοδοχείων;
Οι άμεσες κρατήσεις ξενοδοχείων είναι συχνά οι πιο περιζήτητοι τύποι κρατήσεων με μακροπρόθεσμο στόχο.
Υπάρχουν πολυάριθμα οφέλη που οι ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου μπορούν να αποκομίσουν όταν επιτυχώς πραγματοποιηθούν απευθείας κρατήσεις.
Δημιουργία άμεσων συνδέσεων
Η βιομηχανία φιλοξενίας περιλαμβάνει την οικοδόμηση μιας προσωπικής σχέσης με τους πελάτες. Έχοντας μεγάλη έμφαση στην άμεση κράτηση, οι ξενοδόχοι έχουν την ευκαιρία να βελτιώσουν τις σχέσεις τους με τους επισκέπτες.
Οι άμεσες κρατήσεις δίνουν στους ξενοδόχους την ευκαιρία να διατηρήσουν τις λεπτομέρειες των επισκεπτών στο σύστημά τους, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την τελειοποίηση των εμπειριών τους.
Μηδενικές προμήθειες
Οι ξενοδόχοι πληρώνουν συχνά υψηλά τέλη στους ΟΤΑ για κάθε κράτηση που πραγματοποιείται μέσω της πλατφόρμας του οργανισμού.
Οι άμεσες κρατήσεις ξενοδοχείων που δεν έχουν προμήθεια επιτρέπουν στους ξενοδόχους να επενδύσουν αυτό το ποσό στις βελτιώσεις των υπηρεσιών τους.
Πρόγραμμα Loyalty
Οι άμεσες κρατήσεις επιτρέπουν στους ξενοδόχους να χρησιμοποιούν το πρόγραμμα αφοσίωσής τους στο ξενοδοχείο για το καλύτερο αποτέλεσμα.
Οι ξενοδόχοι μπορούν να στοχεύσουν στις προτιμήσεις των επισκεπτών για να τους ενθαρρύνουν να ξαναεπιστρέψουν.
Χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επαφής του επισκέπτη, οι ξενοδόχοι μπορούν να αυξήσουν τις επισκέψεις στο κατάλυμα τους δημιουργώντας ειδικές προσφορές πακέτων και εκπτώσεις.
Εμπειρία επισκέπτη
Οι ξενοδόχοι μπορούν εύκολα να χρησιμοποιήσουν τα διαθέσιμα δεδομένα επισκεπτών για να βελτιώσουν τα επίπεδα εμπειρίας τους.
Με την βοήθεια των νέων τεχνολογιών είναι ευκολότερο να παρέχετε εξατομικευμένες εμπειρίες στον επισκέπτη που θα μείνουν για πάντα χαραγμένες στο μυαλό του.
OTAs – άμεσες κρατήσεις και τι σημαίνουν και οι δύο για τους ξενοδόχους
Τα πλεονεκτήματα της άμεσης κράτησης είναι πολλά. Όμως, η δύναμη και η επιρροή των ΟΤΑ δεν μπορεί να αγνοηθεί.
Οι ανεξάρτητοι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων μικρής και μεσαίας κατηγορίας μπορεί συχνά να δυσκολεύονται να επενδύσουν σε μεγάλο βαθμό για να οδηγήσουν σε απευθείας κρατήσεις.
Είναι σημαντικό να δημιουργήσετε την τέλεια ισορροπία μεταξύ των δύο για να διατηρήσετε την τακτική ροή των επισκεπτών που επισκέπτονται την ιδιοκτησία του ξενοδοχείου, συστήνουν οι ειδικοί. Πώς; 
  • Μάθετε να συνεργάζεστε με τους ΟΤΑ και να δημιουργείτε συνέργιες.
  • Έχετε στη διάθεσή σας μια μεγάλη στρατηγική διανομής.
  • Δημιουργήστε έναν εντυπωσιακό ανταποκρινόμενο ιστότοπο – είναι το πρώτο βήμα προς την κατεύθυνση της παρουσίας σας online.
  • Αγκαλιάστε την τεχνολογία και επενδύστε σε ένα «έξυπνο» σύστημα διαχείρισης ξενοδοχείων που επιτρέπει την υπηρεσία pay-as-you-go. Είναι εύκολο να συνδεθείτε με πολλαπλούς OTAs που παρέχουν εφαρμογές κινητών για ευέλικτη διαχείριση εν κινήσει.
  • Εργαστείτε για την προσωπική σας επωνυμία και διατηρείτε τακτική ενημέρωση στον ιστότοπό σας
    Αποκτήστε νομική προστασία για να διασφαλίσετε ότι τα ΟΤΑ δεν θα λαμβάνουν μεγαλύτερο μερίδιο των κερδών.
  • Προσφέρετε υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας – στις πλατφόρμες OTA καθώς και στον ιστότοπό σας.
    Δημιουργήστε ένα μεγάλο πρόγραμμα αφοσίωσης – πακέτο για να είναι μια επιλογή για την κατηγορία premium των ταξιδιωτών