ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 6 Ιανουαρίου 2018

Παραπλανητικές τακτικές από μεγάλες ταξιδιωτικές εταιρίες κρατήσεων




Αποτέλεσμα εικόνας για Παραπλανητικές τακτικές από μεγάλες ταξιδιωτικές εταιρίες κρατήσεων


Μεγάλες εταιρίες ταξιδιωτικών κρατήσεων όπως η Expedia, η Inghams, η Kuoni, η Sandals και η Virgin, βρίσκονται στο στόχαστρο για παραπλανητικές προσφορές διακοπών μέσα στο καλοκαίρι.
Η βρετανική ένωση καταναλωτών «Which? Travel» καταγγέλλει ότι οι εταιρίες αυτές προσπάθησαν με αθέμιτους τρόπους να οδηγήσουν τους καταναλωτές στο να προβούν σε κράτηση.

Σε έρευνα που διεξήγαγε η ένωση και στη συνέχεια κοινοποίησε στην Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων, αποκαλύπτεται ότι σε ορισμένες περιπτώσεις διακοπών, οι τιμές μετά τη λήξη της προσφοράς ήταν στην πραγματικότητα χαμηλότερες, με αποτέλεσμα καταναλωτές να καταβάλλουν εκατοντάδες λίρες άνω της κανονικής τιμής για ταξίδια την περίοδο του καλοκαιριού. 

Καταγράφοντας τις προσφορές με χρονικό όριο σε διάστημα 3 εβδομάδων τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 2017, η ένωση εντόπισε ότι το ίδιο ταξιδιωτικό προϊόν ήταν διαθέσιμο με την ίδια τιμή, ή χαμηλότερη, σε 16 από τις 30 περιπτώσεις μετά το τέλος της προσφοράς.

Οι Kuoni και Inghams δήλωσαν ότι έχουν έκτοτε επανεξετάσει τον τρόπο που προωθούν προσφορές.

Η Which? Travel, βασιζόμενη στα πορίσματα της έρευνας, αναφέρει ότι οι ταξιδιωτικές εταιρίες ενδέχεται να καταπατούν τη νομοθεσία περί προστασίας των καταναλωτών εάν αποδειχθεί ότι είναι παραπλανητικές και πιθανόν έχουν οδηγήσει τους καταναλωτές σε πραγματοποίηση κρατήσεων που σε διαφορετική περίπτωση δεν θα είχαν πραγματοποιηθεί.