ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 6 Ιανουαρίου 2018

Το νέο στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό της Κύπρου μέχρι το 2030





Αποτέλεσμα εικόνας για Το νέο στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό της Κύπρου μέχρι το 2030

 Νέα στρατηγική για τον τουρισμό της με ορίζοντα το 2030 διαμορφώνει η Κύπρος, με έμφαση στην ελεγχόμενη ανάπτυξη και στην καλύτερη απόδοση του τουρισμού. Το σχέδιο, που έχει εκπονήσει η ισπανική εταιρεία THR Asesores en Turismo Hoteleria y Increacion S.A., βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση.

Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής θα χρειασθούν επενδύσεις ύψους 18 δισ.ευρώ από το κράτος και τον ιδιωτικό τομέα, ενώ θα δημιουργηθεί και υφυπουργείο Τουρισμού. Το σχέδιο προβλέπει επίσης την απεξάρτηση της Κύπρου από την Βρετανική και Ρωσική αγορά. Τελικός στόχος τα 4,5 εκατ. τουρίστες μέχρι το 2030.

Αναλυτικά οι στόχοι της νέας στρατηγικής για τον τουρισμό της Κύπρου, όπως ανέφερε ο υπουργός Εσωτερικών κ.Κωνσταντίνος Πετρίδης, είναι:

•  Να δημιουργεί ο τουρισμός περισσότερα εισοδήματα και θέσεις εργασίας στη χώρα, αλλά να επιβαρύνει λιγότερο το περιβάλλον.
•  Να προωθεί μια καλά σχεδιασμένη και ελεγχόμενη τουριστική ανάπτυξη και να θέτει τέρμα στη χαώδη ανάπτυξη που παρατηρείται σε κάποιες περιοχές.
• Να αναδεικνύει περισσότερο τον πολιτισμό και την Ιστορία της Μεγαλονήσου και λιγότερο ένα φτηνό all-inclusive προϊόν, δίδοντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία για την κυπριακή κουλτούρα, τους μύθους, τα σύμβολα, και την κυπριακή γαστρονομία.
• Να βασίζεται σε «σημάνσεις ποιότητας» στη βάση καλών πρακτικών άλλων χωρών για προορισμούς, αξιοθέατα και υπηρεσίες, με στόχο την προώθηση της ποιοτικής κουλτούρας.
• Να στοχεύει στη μείωση της «οπτικής ρύπανσης» και τη βελτίωση του δομημένου περιβάλλοντος καθορίζοντας στοιχεία της αρχιτεκτονικής μας ταυτότητας που πρέπει να αναδειχθούν.
•  Να διαχέει την ανάπτυξη και τα τουριστικά εισοδήματα στην ευρύτερη τοπική κοινωνία αντί της υπέρμετρης γραμμικής ανάπτυξης σε κάποιες παράκτιες περιοχές.
•  Να αξιοποιήσει το συγκριτικό πλεονέκτημα της Κύπρου, που δεν είναι άλλο από το κλίμα και το φως της ολόχρονα και να σπάσει την παγιωμένη άποψη ότι η Κύπρος είναι μόνο ήλιος και θάλασσα, αντιμετωπίζοντας έτσι την εποχικότητα.
• Να προγραμματίζει τις μακροπρόθεσμες υποδομές και τον χωροταξικό σχεδιασμό και να ταλαιπωρεί λιγότερο τους επιχειρηματίες με αχρείαστη και αναχρονιστική γραφειοκρατία.
•  Να καταστήσει την Κύπρο ελκυστική σε περισσότερες χώρες και να βασίζεται λιγότερο στην υπέρμετρη εξάρτηση από δύο αγορές.

•   Να μελετά τί γίνεται στον κόσμο και να χρησιμοποιεί σύγχρονες μορφές ψηφιακής προώθησης του προϊόντος και όχι ένα αναχρονιστικό marketing.