«Μην αφήνετε το φόβο να σας εμποδίσει να δοκιμάσετε», προτρέπει η Αμερικανική Ένωση Τουριστικών Πρακτόρων – ASTA τους «μικρούς» ταξιδιωτικούς πράκτορες που έχουν μείνει μακριά από την αγορά εταιρικών ταξιδιών επειδή φοβούνται ότι είναι τόσο περίπλοκη που μόνο τα online ταξιδιωτικά πρακτορεία και οι μεγάλες εταιρείες ταξιδιών (TMC) μπορούν να διαχειριστούν.
Η ASTA συμβουλεύει τους «μικρούς» πράκτορες προκειμένου να φτάνουν σε δυνητικούς πελάτες εταιρικών ταξιδιών, να τους αναζητήσουν σε εταιρείες από ορισμένες βιομηχανίες που ταξιδεύουν περισσότερο από άλλους και να διαχειριστούν αυτού του είδους τα ταξίδια με βάση τα δημογραφικά στοιχεία των εργαζομένων.
Σύμφωνα με μελέτη της ASTA υπάρχουν διάφορες μορφές διαχειριζόμενων ταξιδιών του είδους, όπως για παράδειγμα εργαζόμενοι που κάνουν κράτηση για δικά τους ταξίδια και πληρώνουν είτε με δική τους πιστωτική κάρτα είτε με εταιρική κάρτα.
Η Global Business Travel Association εκτιμά ότι οι εταιρείες όλων των μορφών και μεγεθών δαπάνησαν περίπου 424 δισεκατομμύρια δολάρια το 2016 για εταιρικά ταξίδια και η ASTA ενθαρρύνει τους πράκτορες να αναζητήσουν το μερίδιο τους στην…ευκαιρία.