Το 2017 είδαμε αλλαγές στα social media. Το Twitter αύξησε το όριο χαρακτήρων σε 248 και οι οπτικές πλατφόρμες όπως το Instagram υιοθέτησαν τα βίντεο και τις 24ωρες ιστορίες.
Για τις τάσεις τώρα του 2018 και για την δυναμική σας παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι ειδικοί συνιστούν:
1. Βίντεο
Η δημοτικότητα του περιεχομένου βίντεο αυξήθηκε τα τελευταία χρόνια, με αποτέλεσμα να προκαλούν στα ύψη την δημοτικότητα από οποιαδήποτε άλλη μορφή περιεχομένου. Η ενσωμάτωση των βίντεο στη στρατηγική των social media είναι απολύτως απαραίτητη για την επιτυχία.
Η δημοτικότητα του περιεχομένου βίντεο αυξήθηκε τα τελευταία χρόνια, με αποτέλεσμα να προκαλούν στα ύψη την δημοτικότητα από οποιαδήποτε άλλη μορφή περιεχομένου. Η ενσωμάτωση των βίντεο στη στρατηγική των social media είναι απολύτως απαραίτητη για την επιτυχία.
2. Ορίστε προϋπολογισμό
Εάν θέλετε να δείτε ανταπόδοση από τις πλατφόρμες social media, ορίσετε έναν προϋπολογισμό για την προώθηση της καμπάνιας σας.
Εάν θέλετε να δείτε ανταπόδοση από τις πλατφόρμες social media, ορίσετε έναν προϋπολογισμό για την προώθηση της καμπάνιας σας.
3. Μην αγνοήσετε τις πλατφόρμες μηνυμάτων
Μην περιορίζετε τη στρατηγική σας στις παραδοσιακές πλατφόρμες. Συμπεριλάβετε πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων όπως το WhatsApp, το Messenger και άλλες για πιο εξατομικευμένη εμπειρία με τον σύγχρονο επισκέπτη. Εξετάστε και την ενσωμάτωσή τους στον ιστότοπό σας για ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση.
Μην περιορίζετε τη στρατηγική σας στις παραδοσιακές πλατφόρμες. Συμπεριλάβετε πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων όπως το WhatsApp, το Messenger και άλλες για πιο εξατομικευμένη εμπειρία με τον σύγχρονο επισκέπτη. Εξετάστε και την ενσωμάτωσή τους στον ιστότοπό σας για ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση.
4. Το μάρκετινγκ επηρεάζει τον καθένα
Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε απαραίτητα διασημότητες, για να επηρεάσετε. Ένας blogger ή ένας υπεύθυνος τομέα που μπορούν όμως να επηρεάσουν το κοινό σας, αρκούν.
Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε απαραίτητα διασημότητες, για να επηρεάσετε. Ένας blogger ή ένας υπεύθυνος τομέα που μπορούν όμως να επηρεάσουν το κοινό σας, αρκούν.
5. Νέες διαστάσεις περιεχομένου
Η χρήση της Augmented Reality-αυξημένης πραγματικότητας σε κινητές συσκευές παρέχει μια εξειδικευμένη και ελκυστική ευκαιρία για να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας. Γρήγορα, εύκολα και πολύ διαδραστικά.
Ένας άλλος νέος τύπος είναι το εφήμερο περιεχόμενο, «ιστορίες», που μοιράζονται για έως και 24 ώρες και στη συνέχεια εξαφανίζονται για πάντα. Οι χρήστες λόγω του παράγοντα FOMO – φόβος της απώλειας, ανταποκρίνονται άμεσα.
Η χρήση της Augmented Reality-αυξημένης πραγματικότητας σε κινητές συσκευές παρέχει μια εξειδικευμένη και ελκυστική ευκαιρία για να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας. Γρήγορα, εύκολα και πολύ διαδραστικά.
Ένας άλλος νέος τύπος είναι το εφήμερο περιεχόμενο, «ιστορίες», που μοιράζονται για έως και 24 ώρες και στη συνέχεια εξαφανίζονται για πάντα. Οι χρήστες λόγω του παράγοντα FOMO – φόβος της απώλειας, ανταποκρίνονται άμεσα.
6. Ξεχάστε τους millennials
Η Generation Z είναι η επόμενη γενιά των millennials που θα κυριαρχήσουν στο μάρκετινγκ. Διαφέρουν από τις προηγούμενες γενιές παίζοντας στα δάχτυλα το διαδίκτυο -με το οποίο έχουν μεγαλώσει- και τα smartphones. Από νεαρή ηλικία είναι γενικά άνετοι με την τεχνολογία και με την αλληλεπίδραση στα social media.
Η Generation Z είναι η επόμενη γενιά των millennials που θα κυριαρχήσουν στο μάρκετινγκ. Διαφέρουν από τις προηγούμενες γενιές παίζοντας στα δάχτυλα το διαδίκτυο -με το οποίο έχουν μεγαλώσει- και τα smartphones. Από νεαρή ηλικία είναι γενικά άνετοι με την τεχνολογία και με την αλληλεπίδραση στα social media.