Σε 300 δισ. δολάρια αποτιμάται η αξία της παγκόσμιας βιομηχανίας γάμων, αποδεικνύοντας ότι παραμένει ανθεκτική και αναπτύσσεται σε περιόδους ύφεσης.
Αυτό επισήμανε η διευθύντρια των ταξιδιωτικών εταιριών Luxury Weddings Worldwide, Susan Barone, μιλώντας στο πρώτο θεματικό σεμινάριο της έκθεσης WTM για τον γαμήλιο τουρισμό στο εξωτερικό.Οι γάμοι, τόνισε, συνεχίζουν να είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία στη ζωή των ζευγαριών και πλέον εξελίσσονται σε διαφοροποιημένες εκδηλώσεις για κάθε ζεύγος.
Ο σπεσιαλίστας στα γαμήλια ταξίδια, Bruce Russell, ο οποίος ασχολείται με τη διοργάνωση ιδιαίτερων διακοπών για ζευγάρια που δαπανούν τουλάχιστον 250.000 λίρες, εξήγησε ότι φροντίζει κάθε λεπτομέρεια για την ημέρα του γάμου, η παραμονή τους γαμήλιους προορισμούς είναι 5-6 ημέρες, ενώ υπάρχει και ειδική πρόβλεψη για τη φροντίδα των καλεσμένων του γάμου.
Η Ιταλία, είπε, κρατάει τα ηνία ανάμεσα στους γαμήλιους προορισμούς, το Μαρακές είναι ανερχόμενος λόγω της ποικιλίας προορισμών και της εύκολης πρόσβασης, η Ασία και η Ταϊλάνδη είναι δημοφιλείς, όμως τα ζευγάρια δεν σκέφτονται σύμφωνα με τον προορισμό αλλά σύμφωνα με τη θεματική του γάμου, όπως ο γάμος σε λίμνη ή δίπλα στην παραλία.
Σύμφωνα με την σπεσιαλίστα γάμων στην Kuoni, Samantha Berry, τα ζευγάρια απασχολεί εξίσου το γαμήλιο πάρτι και ο χώρος διεξαγωγής του.Ο αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Cinnamon Hotels & Resorts, Dileep Mudadeniva, τόνισε τη σημασία της ευέλικτης προσέγγισης των ξενοδόχων καθώς τα ζευγάρια συχνά αλλάζουν γνώμη, ακόμα και την τελευταία στιγμή.