Πάνω από 8 από τους 10 ταξιδιώτες θέλουν να τα δουν όλα στον προορισμό, αν και δεν έχουν αρκετά χρόνο, ένα μεγάλο ποσοστό θέλει να πηγαίνει σε τουριστικά μέρη, αλλά να μην μοιάζει σαν…τουρίστας, η πλειοψηφία ενδιαφέρεται για τον καιρό στον προορισμό, αλλά δεν μπαίνει στον κόπο να φτιάξει ένα πρόγραμμα για το τι θα κάνει και τι θα δει, σύμφωνα με μία νέα έρευνα της Enterprise Rent-A-Car.
Τί δήλωσαν στην έρευνα…
- Σχεδόν δύο στους τρεις ταξιδιώτες είναι μπερδεμένοι στο πού να πάνε και τι να δούνε αν τους πιέζει ο χρόνος.
- Το 78% των ταξιδιωτών όταν επισκέπτεται μια νέα πόλη θέλει να κάνει ότι και οι ντόπιοι.
- Tο 67% -στην χρονική πίεση- δίνει προτεραιότητα σε επισκέψεις σε τουριστικά αξιοθέατα και σε τοπικά hot spots.
Χωρίς πρόγραμμα
Κι ενώ ο σχεδιασμός είναι το κλειδί στις αποδράσεις, λιγότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες της έρευνας λένε ότι δημιουργούν πρόγραμμα.
Η πλειοψηφία των ταξιδιωτών προετοιμάζεται για τα ταξίδια ελέγχοντας:
- Το 77% την τοπική πρόγνωση καιρού.
- Το 68% το διαδίκτυο για πληροφορίες σχετικά με το τι θα κάνουν.
Πριν από ένα ταξίδι -η πλειοψηφία των ταξιδιωτών- το 60% αναζητά συμβουλές φίλων και συγγενών για τον προορισμό και το το 58% καταφεύγει στο διαδίκτυο.
Στον προορισμό το προσωπικό του ξενοδοχείου, κατά 53% είναι το πιο περιζήτητο για συμβουλές και οι ντόπιοι κατα 39%.
Το 56% δήλωσε ότι του αρέσει να πηγαίνει σε «τουριστικά» μέρη, αλλά δεν θέλει να μοιάζει τουρίστας.