ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου 2017

Πάρος, Μύκονος και Σαντορίνη οι τρεις κορυφαίοι προορισμοί για τους επενδυτές πολυτελών εξοχικών κατοικιών





Αποτέλεσμα εικόνας για Πάρος, Μύκονος και Σαντορίνη οι τρεις κορυφαίοι προορισμοί για τους επενδυτές πολυτελών εξοχικών κατοικιών

Σε πρότυπο τουριστικού προορισμού εξελίσσεται η Πάρος χάρη στις πολύχρονες και συστηματικές προσπάθειες του Δήμου Πάρου και των επαγγελματιών του νησιού για προσέγγιση των παραδοσιακών, αλλά και των αναδυόμενων αγορών. Ειδικά, μετά και την επέκταση του αεροδρομίου από την οποία σηματοδοτήθηκε και η αεροπορική σύνδεση με αγορές του εξωτερικού, το νησί γνώρισε φέτος τη μεγαλύτερη αύξηση εισροών τουρισμού και κατατάσσεται πλέον στους δημοφιλέστερους προορισμούς των Κυκλάδων και της Ελλάδας γενικότερα.

Ένα σημαντικό στοιχείο που πιστοποιεί την ανάπτυξη της Πάρου, όπως άλλωστε κάθε τουριστικού προορισμού, είναι η υπεραξία σε επίπεδο ακινήτων που έχει να επιδείξει εντυπωσιακά στοιχεία. Όπως και τα προηγούμενα χρόνια έτσι και φέτος, η Μύκονος, η Σαντορίνη αλλά και η Πάρος παραμένουν, σύμφωνα με μετρήσεις έγκυρων κτηματομεσιτικών οίκων, οι τρεις κορυφαίοι προορισμοί για τους επενδυτές πολυτελών εξοχικών κατοικιών, προσφέροντας αποδόσεις της τάξεως του 8,4% η Μύκονος και του 6,4% τα άλλα δύο νησιά των Κυκλάδων. Ακολουθούν κατά σειρά η Ρόδος, η Σκιάθος, η Ελούντα, το Πόρτο Χέλι, η Χαλκιδική και τα Χανιά.

Η συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για διακοπές πολυτελείας σε κατοικίες και η συνακόλουθη απόδοση τέτοιων επενδύσεων, αναβαθμίζει την αξία κάθε περιουσίας  είτε αυτή αφορά επαγγελματικά ακίνητα είτε και ιδιωτικά, πράγμα που αποδεικνύει ότι όταν ένας τουριστικός προορισμός επιτυγχάνει να βελτιώσει υποδομές και υπηρεσίες και να διεισδύσει τεχνοκρατικά με συνέπεια και συνέχεια  στις τουριστικές αγορές καταφέρνει το μεγάλο ζητούμενο που είναι η διασφάλιση της υπεραξίας.