ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 3 Ιουνίου 2017

H HotelBrain και η Calzedonia φέρνουν στην Ελλάδα το #GirlsGanginMykonos project


Περισσότερους από 10.000.000 συνολικά digital επισκέπτες, ταυτόχρονα -πού αλλού;- στη Μύκονο!
Μετά την περσινή ανεπανάληπτη επιτυχία του #IntimissimiLovesSantorini project, το οποίο χαρακτηρίστηκε ως «η  πιο δυνατή digital ενέργεια επικοινωνίας και προώθησης  προορισμού και ξενοδοχείων που έχει γίνει ποτέ στην χώρα μας», συγκεντρώνοντας περί τα 30.000.000  views σε ένα 48ωρο, η HotelBrain πρωτοστατεί και φέτος στη σύνδεση της ξενοδοχίας και της μόδας –τις 2 από τις πιο δυνατές βιομηχανίες της νέας εποχής.
Αυτή τη φορά, συνεργάζεται με την Calzedonia στο #GirlsGanginMykonos project. Στο πλαίσιο της ενέργειας αυτής, το διάσημο για το lifestyle του νησί των Ανέμων, καθώς και 9 συνεργαζόμενα με τη HotelBrain ξενοδοχεία υποδέχονται 13 διεθνείς bloggers, οι οποίες θα  φωτογραφηθούν και θα βιντεοσκοπηθούν για τις ανάγκες της παγκόσμιας digital advertising campaign #GirlGang του ισχυρού ιταλικού fashion brand. Κάτω από την ομπρέλα του hashtag #GirlsGanginMykonos, οι εικόνες της Μυκόνου και της εμπειρίας της ελληνικής φιλοξενίας,  αναμένεται να αγγίξουν τα μάτια, αλλά και την «wish I was here” επιθυμία δεκάδων εκατομμυρίων χρηστών των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης ανά τον κόσμο.
Οι social media influencers που θα φιλοξενηθούν από τις 6 έως και τις 8 Ιουνίου στα συνεργαζόμενα με τη HotelBrain ξενοδοχεία, καταφθάνουν στη Μύκονο από όλα τα σημεία του ορίζοντα – από τη Ρωσία και τις Ηνωμένες Πολιτείες, μέχρι τη Μεγ. Βρεταννία και το Χονγκ Κονγκ- φέρνοντας μαζί τους τους περισσότερους από 10.000.000 followers τους (σε instagram + facebook).
Το #GirlsGanginMykonos project, θα μεταδίδεται παράλληλα και καθ’ όλη τη διάρκειά του,  ζωντανά από τον επίσημο Instagram λογαριασμό της Calzedonia, ενώ θα προωθηθεί και από τα social media των affiliations, στα οποία είναι μέλη τα ξενοδοχεία, όπως για παράδειγμα, τα Small Luxury Hotels of the World και τα Preferred Hotels, πολλαπασιάζονταις έτσι την επικοινωνιακή δύναμη της ενέργειας.
Τα ξενοδοχεία που διαχειρίζεται η HotelBrain και τα οποία συμμετέχουν στο “#GirlsGanginMykonos, ” project είναι τα ακόλουθα:
Absolut  http://www.absolutmykonos.com/,
Archipelagos http://www.archipelagos.gr/
Casa del Mar http://www.casadelmarmykonos.com/en/,
Delight Boutique hotel https://www.delightmykonos.com/,
Dreambox Mykonos Suites https://www.dreamboxmykonos.com/,
Kirini My Mykonos Retreat, http://www.kirinimymykonosretreat.com,
My Mykonos Hotel  https://mymykonoshotel.com/ ,
Mykonos No5  https://www.mykonosnumberfive.com/,
Mykonos Princess  https://www.princessofmykonos.gr/
Πηγή:tourismtoday.gr