ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Τετάρτη 24 Μαΐου 2017

Οι Κινέζοι αλλάζουν την ταξιδιωτική τους συμπεριφορά

Αποτέλεσμα εικόνας για οι κινέζοι ταξιδιωτική τους συμπεριφορά
Οι Κινέζοι ταξιδεύουν με ολοένα και μεγαλύτερο αριθμό. Η τελευταία εξέλιξη της κινεζικής οικονομίας έχει επηρεάσει τη δυναμική ανάπτυξής της και τώρα η Κίνα αποτελεί σημαντική πηγή τουρισμού τόσο για τις χώρες της Ασίας όσο και για τις ευρωπαϊκές χώρες και τις ΗΠΑ.
Γιατί όμως οι Κινέζοι ταξιδιώτες είναι τόσο σημαντικοί; Λόγω της αύξησης των διαθέσιμων εισοδημάτων και της αύξησης των αεροπορικών γραμμών απευθείας πτήσης, οι Κινέζοι έχουν εξελιχθεί ως βασικός παράγοντας στην παγκόσμια τουριστική οικονομία.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η Κίνα πρόσφατα εξοστράκισε τις ΗΠΑ από τη λίστα των περισσότερων διεθνών ταξιδίων, δαπανώντας περισσότερα από 164,8 δις. δολάρια. Ο αριθμός αυτός αναμένεται να φθάσει τα 422 δις.δολάρια μέχρι το έτος 2020 που είναι ίσο με το ΑΕΠ ορισμένων ανεπτυγμένων χωρών.
Ο τρόπος με τον οποίο οι Κινέζοι ταξιδεύουν έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια. Παλαιότερα, οι Κινέζοι ταξίδευαν σε ομάδες και χρησιμοποιούσαν για τις περιηγήσεις τους λεωφορεία, καθώς ήταν ο πιο εύκολος τρόπος για να πάρουν Visa. Αλλά αυτό το σενάριο έχει αλλάξει εντελώς τώρα, σύμφωνα με ένα κορυφαίο πρακτορείο μάρκετινγκ της Κίνας.Περισσότεροι από το 70% των Κινέζων που ταξιδεύουν διεθνώς σχεδιάζουν και ταξιδεύουν ανεξάρτητα. Υπάρχει μια εντελώς νέα γενιά που αγαπά να ταξιδεύει και να εξερευνεί τον κόσμο.
Αυτό έχει επίσης ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας νέας συμπεριφοράς των ταξιδιωτών, καθώς τώρα τους αρέσει να έχουν περισσότερες ταξιδιωτικές εμπειρίες και να ξοδεύουν πιο πολλά στην εξερεύνηση νέων προορισμών στις χώρες όπου ταξιδεύουν.
Περισσότερο από το 49% των κινέζων ταξιδιωτών έχουν υιοθετήσει το ταξίδι ως διαδικασία αυτοβελτίωσης. Αυτό απεικονίζει σαφώς ότι χρησιμοποιούν το ταξίδι ως μέσο για να συνδέσουν και να ενισχύσουν τον συναισθηματικό τους δεσμό καθώς και μια διαδικασία για να εμπλουτίσουν την προσωπική τους εμπειρία.
Ένας άλλος λόγος για την αύξηση των ταξιδιών είναι η διαθεσιμότητα νέων και καλύτερων σχεδίων και οι διαθέσιμες πληροφορίες για τους προορισμούς έχουν κάνει τους ανθρώπους να πιστεύουν ότι υπάρχουν πολλές ταξιδιωτικές επιλογές που τους έχουν στη διάθεσή τους. Τώρα πλέον αποκτούν πιο χρήσιμες και σχετικές πληροφορίες ώστε να μπορούν να ταξιδεύουν πιο οικονομικά από ό,τι παλαιότερα.