ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2017

Η Google παίρνει τα 'ηνία' των digital ταξιδιωτικών διαφημίσεων από το Facebook

Αποτέλεσμα εικόνας για Η Google παίρνει τα 'ηνία' των digital ταξιδιωτικών διαφημίσεων από το Facebook

H Google είναι απίθανο να ανταγωνιστεί κατά μέτωπο με τους online ταξιδιωτικούς ηγέτες, Expedia και Priceline, ενώ το Facebook αποτελεί μικρή απειλή για τον κολοσσό του διαδίκτυο σε ό,τι αφορά στην ταξιδιωτική διαφήμιση, σύμφωνα με την εταιρεία RBC Capital.

Η Google έχει επεκτείνει σημαντικά τις ταξιδιωτικές της υπηρεσίες, κάνοντας την έναρξη με το Google Flights, μια online υπηρεσία κράτησης πτήσεων, το 2011. Επίσης, το 2016 η Google κυκλοφόρησε μια νέα εφαρμογή για smartphone που βοηθά τους χρήστες να προγραμματίσουν και να οργανώσουν τα ταξίδια τους, ενώ την προηγούμενη χρονιά, το 2015, ξεκίνησε ένα πρόγραμμα διαφήμισης με την ονομασία Google Hotel Ads.

Η Skift υπολογίζει ότι η Google αντιπροσωπεύει το 90% της ψηφιακής ταξιδιωτικής διαφημιστικής αγοράς το 2016, συγκεντρώνοντας περίπου 12 δισ. δολ. σε έσοδα. Ο Όμιλος Priceline, η Expedia και το TripAdvisor (TRIP) ήταν οι μεγαλύτεροι αγοραστές αυτού του διαφημιστικού χώρου στην Google.

“Εμείς (σ.σ. η RBC Capital) και η Skift δεν πιστεύουμε ότι η Google θα γίνει ποτέ ένα online ταξιδιωτικό πρακτορείο”, δήλωσε ο Mark Mahaney, αναλυτής της RBC Capital. “Έχουμε εδώ και καιρό την πεποίθηση ότι η Google δεν είχε ποτέ ενδιαφέρον για την πραγματοποίηση ταξιδιών - για την ταξιδιωτική αγορά, ναι, αλλά όχι για την εκπλήρωση, διανομή και εξυπηρέτηση πελατών. Αυτά δεν είναι πράγματα που κάνει η Google”.

”Οι πρόσφατες δυναμικές ταξιδιωτικές διαφημίσεις του Facebook είναι μοναδικές με την έννοια ότι στοχεύουν πιθανούς πελάτες από όλες τις συσκευές, γεγονός που μας κάνει να είμαστε επιφυλακτικοί ως προς το εάν το Facebook θα αποτελέσει μια πραγματική απειλή για την Google στην ψηφιακή ταξιδιωτική διαφήμιση. Γιατί το Facebook δεν είναι απλά σε θέση να συλλάβει την εμπορική / ταξιδιωτική πρακτική με τον τρόπο που το κάνει η Google”, δήλωσε ακόμη ο Mahaney.