ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2017

Τα ξενοδοχεία διατηρούν τη τιμολογιακή τους δύναμη απέναντι στην Airbnb




Η Airbnb είναι ήδη ένας από τους μεγαλύτερους “παίκτες” στη διαμονή και η εταιρεία διανύει μια περίοδο εξαιρετικής ανόδου. Παρ‘όλα αυτά, τα ξενοδοχεία κατάφεραν να επιβιώσουν -και πόσο μάλλον να διαπρέψουν- μέσα σε αυτό το περιβάλλον, σύμφωνα με τις νέες αναλύσεις των δεδομένων της Airbnb.

Η νέα έρευνα από την STR, εξετάζει τα δεδομένα από τον Δεκέμβριο του 2013 έως τον Ιούλιο του 2016 και ρίχνει φως στη διαθεσιμότητα διαμονής μέσω Airbnb, αλλά και στην απόδοση τόσο της Airbnb όσο και των ξενοδοχείων σε 13 αγορές σε όλο τον κόσμο.

Μεταξύ των πιο σημαντικών ευρημάτων της έρευνας είναι ότι οι ξενοδόχοι κατάφεραν να διατηρήσουν τους αριθμούς και την τιμολογιακή δυναμική τους όσον αφορά στις διανυκτερεύσεις, παρόλη τη μεγάλη διαθεσιμότητα της Airbnb. Η τελευταία κατέχει σχετικά μικρό μερίδιο στις περισσότερες αγορές και έχει μικρότερη πληρότητα, ενώ παράλληλα υστερεί σε θέματα τιμών.

Ο Jan Freitag, SVP of lodging insights στην STR, ανέφερε ότι η ξενοδοχειακή βιομηχανία θα πρέπει να προσεγγίσει πολύ προσεκτικά την Airbnb, δεδομένου ότι μπορεί να θεωρηθεί ως ανταγωνίστρια, αλλά παράλληλα έχει δημιουργήσει μια νέα ζήτηση στον τομέα των ταξιδιών.

Η Airbnb “έχει αυξήσει την επι πληρωμή αγορά καταλυμάτων”, είπε. “Το να πούμε ότι η Airbnb είναι εμπόδιο σε όσους προσφέρουν ξενοδοχειακά καταλύματα για επαγγελματικά ταξίδια, ειδικά σε ξενοδοχεία που απευθύνονται σε γκρουπ και επιχειρηματικές συναντήσεις, δε νομίζω ότι είναι δίκαιο. Αλλά τα δεδομένα μας δείχνουν ότι τα μισά από τα δωμάτια της Airbnb πωλούνται για επτά ή και περισσότερες διανυκτερεύσεις. Συνεπώς, ανταγωνίζονται στα ίσα με τα μακράς διαμονής ξενοδοχεία. Ο αντίκτυπος αυτού του γεγονότος χρειάζεται περαιτέρω μελέτη”.

Τα στοιχεία δείχνουν επίσης ότι, όταν εξετάσεις κανείς τους απόλυτους αριθμούς και όχι τα ποσοστά ανάπτυξης, η αύξηση της διαθεσιμότητας διαμονής της Airbnb αντικατοπτρίζει εν μέρει αυτήν του ευρύτερου ξενοδοχειακού κλάδου και ότι ο αριθμός των καταλυμάτων που είναι καταχωρημένα στηη Airbnb είναι πραγματικά ανταγωνιστικός προς τα ξενοδοχεία, θέτοντας την εταιρεία μεταξύ των μεγαλύτερων παικτών στον κλάδο, χωρίς όμως να τις ξεπερνά.

Σημειώνεται ότι οι αγορές που περιλαμβάνονται στην έρευνα ήταν η Βαρκελώνη, η Βοστώνη, το Λονδίνο, το Λος Άντζελες, η Πόλη του Μεξικού, το Μαϊάμι, η Νέα Ορλεάνη, το Παρίσι, το Σαν Φρανσίσκο, το Σιάτλ, το Σίδνεϊ, το Τόκιο και η Ουάσινγκτον. 
Πηγή:traveldailynews.gr/