ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017

Πέντε διεθνείς αεροπορικές δεν αποζημιώνουν 200.000 επιβάτες για καθυστερήσεις πτήσεων



Πέντε μη ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες απειλήθηκαν με νομικές συνέπειες αν δεν αποζημιώσουν επιβάτες τους, για πτήσεις που είχαν καθυστέρηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Οι American Airlines, Etihad, Emirates, Singapore Airlines και Turkish Airlines πρέπει να συμμορφωθούν με τους ευρωπαϊκούς κανόνες γιατί αλλιώς θα υποστούν ποινές, ανέφερε η βρετανική Civil Aviation Authority.

Η ίδια αντίδραση υπήρξε από την CAA και για κάποιες ευρωπαϊκές εταιρείες όπως οι Aer Lingus, Jet2 και Wizz Air, πριν από τρία χρόνια.

Ο νόμος EU261 επιβάλλει στις αεροπορικές εταιρείες να αποζημιώνουν τους επιβάτες αν η πτήση τους από μια χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης φτάνει στον προορισμό της με περισσότερο από τρεις ώρες καθυστέρηση, ανεξάρτητα από το που εδρεύει η αεροπορική εταιρεία. Εξαιρούνται αποζημίωσης μόνο οι περιπτώσεις καθυστέρησης λόγω “εξαιρετικά ασυνήθιστων συνθηκών”.

Ωστόσο, ο Richard Moriarty, διευθυντής Καταναλωτών & Αγορών στην CAA, δήλωσε στο BBC ότι πολλές αεροπορικές εταιρείες αρνούνταν να πληρώσουν. “Τα περισσότερα παράπονα αφορούν την Emirates”, είπε. Η αεροπορική εταιρεία με έδρα το Ντουμπάι αυτήν τη στιγμή έχει ασκήσει εφέσεις έναντι κατηγοριών από επιβάτες.

Η Singapore Airlines από την άλλη μεριά έχει “παγώσει” αποζημιώσεις για πτήσεις με ανταπόκριση, δήλωσε η CAA.

Στις αεροπορικές εταιρείες που αρνούνται να αποζημιώνουν τους επιβάτες τους για καθυστερήσεις, οι οποίες γίνονται από δικό τους λάθος, μπορεί να τους επιβληθεί πρόστιμο απεριόριστου ύψους. 
Πηγή:traveldailynews.gr