ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2017

Η Turkish Airlines ενισχύει το σύστημα ψυχαγωγίας κατά τη διάρκεια της πτήσης

Αποτέλεσμα εικόνας για Η Turkish Airlines ενισχύει το σύστημα ψυχαγωγίας κατά τη διάρκεια της πτήσης

Η Turkish Airlines συνεχίζει να ενισχύει το σύστημα ψυχαγωγίας κατά τη διάρκεια της πτήσης. Το σύστημα διαθέτει πλέον ένα εντελώς επανασχεδιασμένο περιβάλλον χρήστη, που κάνει ακόμα πιο ευχάριστο και πιο εύκολο στη χρήση το προσφερόμενο ψυχαγωγικό περιεχόμενο και τις υπηρεσίες παροχής πληροφοριών.

Ο επανασχεδιασμός βασίζεται σε μια εκτενή μελέτη από εργαστήρια που ειδικεύονται στη χρηστικότητα και την εμπειρία του χρήστη, έτσι ώστε να μεγιστοποιηθεί η ευχέρεια χρήσης. Με τις τελευταίες τεχνολογίες και εξελίξεις να ενσωματώνονται στο σχέδιο που βασίζεται σε επιστημονικές μελέτες, το τελικό αποτέλεσμα είναι μια εντυπωσιακή σειρά από ψηφιακές επιλογές ψυχαγωγίας και πληροφόρησης για τους επιβάτες μας, σε μια εύκολα προσβάσιμη μορφή.

Οι πρόσφατα σχεδιασμένες υπηρεσίες κατά τη διάρκεια της πτήσης περιλαμβάνουν μια ποικιλία από νέα χαρακτηριστικά, όπως η κατηγοριοποίηση των ταινιών και η βαθμολόγηση τηλεοπτικών σειρών είτε ταινιών από τη γνωστή βάση δεδομένων IMDb (Internet Movie Database). Το σύστημα προσφέρει επίσης μια νέα μηχανή αναζήτησης που επιτρέπει στους επιβάτες να έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο πιο εύκολα και πιο γρήγορα, αναζητώντας ταινίες, τηλεοπτικές εκπομπές, μουσική και παιχνίδια. Σε αυτό το πλαίσιο, οι επιλογές της Turkish Airlines από “Accessible Movies”, δηλαδή ταινίες με υπότιτλους και ειδικές περιγραφές για επιβάτες με ακουστικά προβλήματα ή προβλήματα όρασης, έχουν επεκταθεί σε 11 τίτλους.

O βελτιωμένος 3D χάρτης παρέχει πιο διαδραστικά και ενημερωτικά δεδομένα, καθώς και live εικόνες από την τρέχουσα πτήση, με λήψεις από το πιλοτήριο, το δεξί και το αριστερό παράθυρο, 3D ρεαλιστική απεικόνιση και περιγραφές της απόστασης, του υψομέτρου και των γεωγραφικών χαρακτηριστικών. Επίσης, η λειτουργία “Do not disturb” επιτρέπει στους επιβάτες να ενημερώνουν το πλήρωμα αν θέλουν να «ενοχληθούν» κατά τη διάρκεια της πτήσης ή αν απλά θέλουν να τους  ξυπνήσουν για το φαγητό. Επιπλέον, οι επιβάτες business class έχουν στη διάθεσή τους ένα επιπλέον χειριστήριο με τη δική του δεύτερη οθόνη. Έτσι, μπορούν για παράδειγμα να παρακολουθούν πληροφορίες για την πτήση τους στην οθόνη του χειριστηρίου, ενώ παράλληλα να παρακολουθούν μια ταινία στην προσωπική τους οθόνη.


Προκειμένου να βελτιώσει περισσότερο την άνεση και την ικανοποίηση των επιβατών της, η Turkish Airlines έχει αρχίσει την έρευνα των υπηρεσιών eXPhone με δοκιμές σε ένα αεροσκάφος B777 TC-LJJ στις πτήσεις του Ιανουαρίου. Αυτή η υπηρεσία θα επιτρέπει στους επιβάτες να έχουν πρόσβαση στο Internet με ασφάλεια, να διαβάζουν και να απαντούν σε e-mails και μηνύματα ή να ενημερώνουν το προφίλ τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τα κινητά τους. Η υπηρεσία eXPhone, που προσφέρεται σε συνεργασία με την Panasonic / AeroMobile, θα τελειοποιηθεί με βάση την κριτική των επιβατών και του πληρώματος και έχει προγραμματιστεί να τοποθετηθεί και σε άλλα αεροσκάφη αργότερα φέτος.