ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2017

Τα κινητά τροφοδοτούν την online κυριαρχία στις ευρωπαϊκές ταξιδιωτικές κρατήσεις

Αποτέλεσμα εικόνας για Τα κινητά τροφοδοτούν την online κυριαρχία στις ευρωπαϊκές ταξιδιωτικές κρατήσεις

Σύμφωνα με τη νέα έρευνα από την Phocuswright, “European Online Travel Overview Twelfth Edition”, τα offline κανάλια διανομής κατείχαν μόλις το 51% των ευρωπαϊκών κρατήσεων για ταξίδια που έγιναν μέσα στο 2016. Όμως, παρά τη σημασία που διατηρούν οι παραδοσιακοί τουριστικοί πράκτορες σε μερικές χώρες, οι Ευρωπαίοι τουρίστες χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τα διαδικτυακά κανάλια κρατήσεων για τα ταξίδια τους - μάλιστα τα offline κανάλια πρόκειται να μειωθούν ακόμη περισσότερο τα επόμενα χρόνια.

“Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι οι παραδοσιακοί ταξιδιωτικοί πράκτορες και οι Tour Operators εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν ένα βασικό κανάλι διανομής στην Ευρώπη, ιδιαίτερα σε αγορές όπως η Ιταλία και η Ισπανία”, αναφέρει ο David Juman, Director Research & Editorial στη Phocuswright. “Αλλά γίνεται όλο και πιο δύσκολο γι’αυτούς να μπορέσουν να μείνουν ανταγωνιστικοί, καθώς οι διαδικτυακές πλατφόρμες του βεληνεκούς της Booking.com και της Expedia γίνονται όλο και πιο εκλεπτυσμένες και οι καταναλωτές αναζητούν και αγοράζουν τα ταξίδια τους πιο εύκολα από το κινητό τους τηλέφωνο, στην άνεση του σπιτιού τους”.

Σύμφωνα λοιπόν με την έρευνα, μέχρι το 2020, το μερίδιο των offline ταξιδιωτικών κρατήσεων θα πέσει στο 42%, ενώ ταυτόχρονα οι ΟΤΑ και οι διαδικτυακές πλατφόρμες κρατήσεων θα κερδίσουν σημαντικό μερίδιο της αγοράς. Οι online απευθείας κρατήσεις θα αυξηθούν, καθώς οι προμηθευτές σε όλα τα τμήματα και τις αγορές εντείνουν τις προσπάθειές τους για να προσελκύσουν τους καταναλωτές άμεσα, μέσω προγραμμάτων επιβράβευσης, ισχυρών προσφορών μέσω των κινητών τηλεφώνων, εκπτώσεων και άλλων κινήτρων.