Οι πιστωτικές και οι χρεωστικές κάρτες παραμένουν οι πιο δημοφιλείς τρόποι πληρωμής, πράγμα που δεν άλλαξε ούτε το 2016. Ερευνώντας περισσότερους από 12.000 ταξιδιώτες, η Worldpay ανακάλυψε ότι οι ταξιδιώτες νέας γενιάς είναι πιο πρόθυμοι να χρησιμοποιήσουν νέους τρόπους πληρωμών τόσο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους όσο και κατά την κράτηση/αγορά εισιτηρίων. Και σύμφωνα με τους ειδικούς της αγοράς, αυτή η τάση πρόκειται να συνεχιστεί και μάλιστα να διογκωθεί μέσα στο 2017. Με τις εναλλακτικές πληρωμές να βρίσκονται σε μεγάλη άνοδο, η τουριστική βιομηχανία δεν έχει άλλη επιλογή από το να αναπτύξει κάποιες νέες τεχνολογικές πλατφόρμες για τους πιο εξελιγμένους τεχνολογικά ταξιδιώτες.
Παρόλο που πολλοί ταξιδιώτες επιλέγουν να χρησιμοποιούν τις πιστωτικές τους κάρτες για να κάνουν τις πληρωμές του ταξιδιού τους, δε σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και η πρώτη τους επιλογή. Στην πραγματικότητα, 95% των ανθρώπων που δήλωσαν ότι προτιμούν να χρησιμοποιούν πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες, είπαν επίσης ότι θα χρησιμοποιούσαν ευχαρίστως και μια εναλλακτική μέθοδο πληρωμών, αν τους δινόταν η ευκαιρία. Στη Γερμανία, την Κίνα ή την Αυστραλία, ένα τεράστιο ποσοστό ανθρώπων χρησιμοποιεί το PayPal και το Alipay ως μέθοδο πληρωμών. Οι περισσότεροι εξ αυτών ανήκουν στο ηλικιακό γκρουπ 18-25.
Είναι αρκετά προφανές ότι η νέα γενιά “υιοθετεί” τις τεχνολογικές εξελίξεις πιο γρήγορα από την παλαιότερη γενιά. Η μόνη χώρα που φαίνεται να πηγαίνει αντίθετα σε αυτήν την τάση είναι η Ινδία. Οι Ινδοί ηλικίας 56-65 είναι αυτοί που ηγούνται στις εναλλακτικές μεθόδους πληρωμών. Επίσης, σχεδόν το 30% των ταξιδιωτών στην Ινδία επιλέγουν να κλείσουν τα αεροπορικά τους εισιτήριά μέσω e-banking. Στην Ινδία, η πρόσβαση σε πιστωτικές συναλλαγές είναι στενά συνδεδεμένη με το εισόδημα του καθενός, κάτι που εξηγεί γιατί η χρήση της πιστωτικής κάρτας είναι χαμηλότερη στα μικρότερα και τα μεγαλύτερα ηλικιακά γκρουπ.
Οι αγορές με δόσεις επίσης πρόκειται να σημειώσουν αύξηση στην τουριστική βιομηχανία το 2017. Καθώς τα ταξιδιωτικά κόστη συνεχίζουν να αυξάνονται ραγδαία, η δυνατότητα της άμεσης πληρωμής ολόκληρου του ποσού γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη για τους ταξιδιώτες. Η αγορά με δόσεις όμως έρχεται να δώσει τη λύση στο πρόβλημα αυτό. Περίπου το 75% των ερωτηθέντων της έρευνας της Worldpay θα επέλεγαν το πακέτο διακοπών που θα είχαν τη δυνατότητα να το ξεπληρώσουν με δόσεις.