ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2016

Η Expedia ανακατευθύνεται διαφημιστικά, από την Google, στο Facebook

Αποτέλεσμα εικόνας για Expedia





























Ο διευθύνων σύμβουλος της ExpediaDara Khosrowshahi ανέφερε ότι η εταιρεία σκοπεύει να επενδύσει σε διαφημίσεις μέσω του Facebook ή άλλων μέσω κοινωνικής δικτύωσης. “Ένας ανασταλτικός παράγοντας για την Expedia είναι ότι η εταιρεία δεν μπορούσε μέχρι σήμερα να προσδιορίσει επαρκώς τις ταξιδιωτικές προθέσεις (του κοινού), στο βαθμό που θα ήθελε να το κάνει μέσω του Facebook”, είπε.

Ο Khosrowshahi δήλωσε ότι κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης των αποτελεσμάτων του γ’ τριμήνου, η συμμετοχή της Expedia στο δυναμικό πρόγραμμα ταξιδιωτικών διαφημίσεων του Facebook είναι “μια πολλά υποσχόμενη περιοχή για εμάς. Η διαφημιστική μας καμπάνια μέσω του Facebook συνεχίζει να αυξάνεται σημαντικά και είναι καταπληκτικοί συνέταιροι. Έτσι είμαστε αρκετά αισιόδοξοι σε αυτό το κομμάτι”.

“Ο στόχος μας στο Facebook είναι να μπούμε σε αυτό το κανάλι -και σε άλλα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης σε ουσιαστικό επίπεδο και με αυτό εννοούμε να μπορούμε να αναγνωρίσουμε τις εκάστοτε προθέσεις, με έναν ακριβέστερο τρόπο”, είπε ο Khosrowshahi. “Δεν το έχουμε καταφέρει ακόμη πλήρως αυτό, ωστόσο δουλεύουμε πολύ σκληρά με τους συνεργάτες μας πάνω στο Facebook και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για να φτάσουμε σε ένα επιθυμητό σημείο”.

“Ο επαναπροσδιορισμός στόχων είναι αρκετά ενδιαφέρων, και προφανώς επενδύουμε σε αυτό. Υπάρχουν κάποιες διαφωνίες ως προς το πόσο σταδιακή είναι αυτή η διαφήμιση, αλλά συνεχίζουμε να συγκεντρώνουμε στοιχεία, συνεχίζουμε να αυξάνουμε τη δαπάνη και ο στόχος είναι να την φτάσουμε στα επίπεδα της Google, αν μπορούμε”.

Οι δαπάνες της Expedia σε πωλήσεις και marketing αυξήθηκαν κατά 27,7%, στα 1,2 δισ. δολ. το γ’ τρίμηνο του έτους και ένα μεγάλο μερίδιο αυτών πηγαίνει στις διαφημίσεις στην Google. Ο στόχος της Expedia είναι να διαφοροποιήσει περεταίρω τις δαπάνες της για το marketing και τη διαφήμιση, εμπλέκοντας περισσότερο το Facebook σε αυτόν τον κλάδο.

Και η Expedia δεν είναι η μόνη από τον τουριστικό κλάδο που εμφανίζει αυξημένο ενδιαφέρον για διαφήμιση στο Facebook.

Ενώ παλαιότερα υπήρχε μια απαξίωση του Facebook ως πλατφόρμας μάρκετινγκ – όπως από πολλούς ακόμη στον τομέα του τουρισμού – ο διευθύνων σύμβουλος του Priceline GroupDarren Huston, δήλωσε το 2015 ότι οτα εμπορικά του σήματα επιτέλους άρχισαν να βρίσκουν το δρόμο τους, ύστερα από ανακατεύθυνση της προώθησης μέσω Facebook.

Εν τω μεταξύ, η Expedia συνεργάζεται με το Facebook και εκτός διαφήμισης. Ο Khosrowshahi δήλωσε στις 27 Οκτωβρίου ότι η εταιρεία πειραματίζεται με το Messenger του Facebook και πως η Τεχνητή Νοημοσύνη θα επιτρέπει στους πελάτες της να κάνουν κρατήσεις σε ξενοδοχεία.