ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016

Τρία βραβεία για τα κοινωνικά δίκτυα του ΕΟΤ

























Τριπλή διάκριση για τον ΕΟΤ από τα βραβεία Social Media Awards, επιβραβεύει για μία ακόμη φορά τη στρατηγική του Οργανισμού να αξιοποιεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ανεξάντλητες δυνατότητες του διαδικτύου -και εν προκειμένω των εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης- με στόχο την αποτελεσματικότερη προβολή της χώρας μας διεθνώς.

Δύο αργυρά και ένα χάλκινο μετάλλιο κατέκτησε ο ΕΟΤ στην τελετή απονομής των Social Media Awards, που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Τρίτη 8 Νοεμβρίου, στην Αθήνα από το περιοδικό Marketing Week.

Η εκδήλωση πραγματοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά με στόχο την επιβράβευση των πιο καινοτόμων και αποτελεσματικών ενεργειών στα social media των brands και των agencies.

Φέτος ο ανταγωνισμός ήταν ιδιαίτερα έντονος , με τις υποψηφιότητες να ξεπερνούν τις 600.

Ο ΕΟΤ συμμετείχε σε δύο Κατηγορίες / Ενότητες Βράβευσης και έλαβε:
1) Ενότητα «All other Social Media Platforms»:
  • Αργυρό Βραβείο για την καλύτερη χρήση του Instagram στην προβολή της Ελλάδας (Best use of Instagram for promoting Greece: SILVER βραβείο)
  • Αργυρό Βραβείο για την καλύτερη χρήση του Google+ στην προβολή της Ελλάδας (Best Use of Google+ for promoting Greece : SILVER βραβείο)
2) Ενότητα «YouTube»:
  • Χάλκινο Βραβείο για το βίντεο της Πελοποννήσου με τις περισσότερες προβολές στο YouTube (Most Visited Video in YouTube:Visit Greece Account - Video Peloponnese: https://www.youtube.com/watch?v=Gr5p4-GV_gk&app=desktop)

Σημειώνεται, ότι ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού μετέχει δυναμικά και οργανώνει με επιτυχία καμπάνιες στις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές πλατφόρμες του κόσμου, έχοντας ως γνώμονα την προσέγγιση του υποψηφίου ταξιδιώτη μέσα από τα εργαλεία (ιστοσελίδες, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κ.α.) που ο ίδιος χρησιμοποιεί για να σχεδιάσει τις διακοπές του.

Τα διαδικτυακά «εργαλεία» του ΕΟΤ είναι: www.visitgreece.gr