ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 23 Ιουλίου 2016

Περιφέρεια Ιονίων Νήσων:Εντός στόχων η τουριστική κίνηση το πρώτο εξάμηνο του έτους

kerkyra
Η τουριστική κίνηση στα Ιόνια Νησιά, έκλεισε το πρώτο εξάμηνο (01/01 – 30/06/2016) με θετικό πρόσημο, εντός των στόχων και των προσδοκιών της Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, σύμφωνα με ανακοίνωση.
Ειδικότερα, μαζί με την Κρήτη και τις Κυκλάδες (Μύκονο, Σαντορίνη) τα νησιά του Ιονίου πρωταγωνιστούν στην κορυφή των τουριστικών προορισμών της χώρας.
Συγκεκριμένα, οι αεροπορικές αφίξεις εξωτερικού είχαν ανοδική πορεία και διαμορφώθηκαν:
  • Στην Κέρκυρα στο +11,5%,
  • Στο Άκτιο +13,5%,
  • Στην Κεφαλονιά +9,5% και
  • Στην Ζάκυνθο στο +5,3%.
Επίσης, ο οδικός τουρισμός κυρίως από τις Βαλκανικές χώρες παρουσιάζει άνοδο (Σερβία, Σκόπια, Βουλγαρία, Ρουμανία, Μολδαβία), αλλά και από την Τουρκία εμφανίζεται για πρώτη φορά έντονη παρουσία, με κύριο χαρακτηριστικό την υψηλή καταναλωτική δαπάνη. Αξιοσημείωτη είναι τέλος, η παρουσία τουριστών – επισκεπτών από τις χώρες της Άπω Ανατολής (Κίνα, Κορέα), κυρίως στην Ζάκυνθο.
Ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Τουριστικής Προβολής Σπύρος Γαλιατσάτος δήλωσε ότι «όλα τα στοιχεία συνηγορούν ότι θα έχουμε μια θετική τουριστική περίοδο, κάτι που μας δημιουργεί την υποχρέωση να είμαστε ακόμα πιο προσεκτικοί (φορείς , επιχειρήσεις, επαγγελματίες, κλπ), ώστε να φύγουν οι επισκέπτες μας με την θετικότερη το δυνατόν εμπειρία, στο τρέχον τρίμηνο (Ιουλίου, Αυγούστου και Σεπτεμβρίου), όπου θα δεχτούμε τον κύριο όγκο επισκεπτών».
Εξάλλου και ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων Θεόδωρος Γαλιατσάτος, αναφερόμενος στο θέμα, στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου που παραχώρησε χθες, ενημέρωσε για την αυξητική τάση της τουριστικής κίνησης στα Ιόνια Νησιά και πρόσθεσε ότι «η ΠΙΝ βρίσκεται εντός στόχου όπως αυτός προσδιορίστηκε από το Ετήσιο Πρόγραμμα και τον Στρατηγικό Σχεδιασμό, γεγονός που μας δημιουργεί σιγουριά για τα επόμενα βήματα στην τουριστική προβολή σε συνεργασία με τους φορείς». Τέλος ο κ. Γαλιατσάτος δήλωσε ότι ξεκίνησε και το επόμενο διάστημα θα ενταθεί η συζήτηση με τους τουριστικούς φορείς για τη συμμετοχή στις Τουριστικές Εκθέσεις και για τις δράσεις τουριστικής προβολής που επιχειρεί η ΠΙΝ με συνεργάτη την Marketing Greece.