Μετά την πρωτοβουλία των προέδρων των Ενώσεων Καλυμνίων Ρόδου και Αθηνών, κας Μαρίας Βάλλα και κ. Δημήτρη Καλικάτζαρου για συνάντηση με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Blue Star Ferries κ. Μιχάλη Σακέλλη και τον εμπορικό διευθυντή κ. Διονύσιο Θεοδωράτο, δόθηκε άμεση λύση στο πρόβλημα που προκλήθηκε στο νησί, με το τέλος των δρομολογίων του πλοίου “Διαγόρας”.
Το ε/ο “Διαγόρας”, μοναδικό της άγονης γραμμής που συνέδεε τον Πειραιά με την Κάλυμνο, με απόφαση της εταιρείας, δρομολογήθηκε στη γραμμή του Μαρόκο, με αποτέλεσμα, να αντικατασταθεί η δωδεκανησιακή γραμμή με το “Blue Star Paros” δυναμικότητας ελάχιστων καμπινών. Η εξέλιξη αυτή, εν μέσω μάλιστα τουριστικής σεζόν, αναστάτωσε τα μέλη των Ενώσεων Καλυμνίων Ρόδου και Αθηνών, οι οποίοι, είχαν συνάντηση με την ηγεσία της Blue Star, προκειμένου να βρεθεί άμεση και εφικτή λύση.
Στη συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε στα νέα γραφεία της εταιρείας, ανταποκρίθηκε ο δήμαρχος Καλύμνου κ. Γιάννης Γαλουζής, ως ο άμεσα αρμόδιος των αποφάσεων που λαμβάνονται για το νησί, ενώ η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, εξεδήλωσε αρωγή επί του θέματος. Μετά από διεξοδική συζήτηση δόθηκε η υπόσχεση εκ μέρους της εταιρείας για προσπάθεια ενοικίασης και δρομολόγησης μεγαλύτερου πλοίου με ικανό αριθμό καμπινών, προκειμένου να εξυπηρετούνται οι Καλύμνιοι, με έξι δρομολόγια την εβδομάδα (κάθε μέρα πλοίο).
Η υπόσχεση της εταιρείας γίνεται πράξη εντός των ημερών, με τη δρομολόγηση του πλοίου “Κρήτη 1”, δυναμικότητας 500 κλινών, αρχής γενομένης από 4-6 Ιουλίου 2016, για την απευθείας γραμμή Πειραιάς – Κάλυμνος, Κως, Ρόδος και επιστροφή. Τα δρομολόγια θα εδραιωθούν και θα συνεχιστούν με ακόμα μεγαλύτερα πλοία, μετά το τέλος καλοκαιριού, οπότε θα ξεκινήσει και το προγραμματισμένο έργο εκβάθυνσης του λιμένος Καλύμνου.