![]() |
Atanas Raykov |
“Παρατηρούμε μια εξαιρετική ανάπτυξη στην
Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη και επιθυμούμε να «χτίσουμε» πάνω σε αυτή την
ανάπτυξη, εφαρμόζοντας μια περισσότερο τοπικά εστιασμένη στρατηγική marketing
και περιεχομένου, για τα εκατομμύρια των χρηστών μας στη συγκεκριμένη
γεωγραφική περιοχή”, δήλωσε ο Εμπορικός Διευθυντής της Viber, Mark Hardy. Ο κ. Raykov προσέρχεται στη Viber μετά τη δεκαετή θητεία του
στον μεγαλύτερο προμηθευτή τηλεπικοινωνιών στη Βουλγαρία όπου διετέλεσε υπεύθυνος εμπορικής πολιτικής
της εταιρίας κινητής τηλεφωνίας και των εταιρικών προγραμμάτων VAS, ενώ έπαιξε
έναν σημαντικό ρόλο στη δημιουργία και την ενίσχυση τοπικών start-up εταιριών
με οικολογικό προφίλ - εστιάζοντας στην κινητή τηλεφωνία.
Από τη νέα θέση του, ο κ. Raykov αναλαμβάνει την προώθηση της ήδη επιτυχημένης εφαρμογής Viber στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, εστιάζοντας αρχικά
στη Βουλγαρία, την Ελλάδα, τη Σερβία και την Ουγγαρία – ηγέτιδες χώρες σε ό,τι
αφορά τα στατιστικά χρηστών και τη δυναμική ανάπτυξης μεταξύ των 27
εκατομμυρίων χρηστών στην περιοχή.
Στα πλαίσια της στρατηγικής της, η εταιρία
Viber αναπτύσσει διαρκώς καινούρια, διασκεδαστικά χαρακτηριστικά και εφαρμογές
για τους χρήστες, που ποικίλλουν από μια μεγάλη συλλογή stickers έως ζωντανές
Δημόσιες Συζητήσεις (“Public Chat”) που επιτρέπουν στους χρήστες να έρχονται σε
επικοινωνία με κορυφαία ονόματα από το χώρο της ψυχαγωγίας, της εστίασης, του
αθλητισμού, της μουσικής σκηνής κ.ά. Βασικός άξονας και «κλειδί» της
συγκεκριμένης στρατηγικής είναι η εστίαση στο τοπικό στοιχείο και για την
επίτευξη του στόχου αυτού, ο κ. Raykov θα αναζητήσει συνεργασίες που έχουν
απήχηση στο ευρύτερο τοπικό κοινό, προκειμένου να επιτύχει τους στόχους της
εφαρμογής Viber να συνδεθεί με συγκεκριμένες, ξεχωριστές στιγμές της ζωής των
καταναλωτών, διαδίδοντας θετικά μηνύματα και επιτυγχάνοντας σημαντικές
καινοτομίες.
“Χάρη στην ποιότητα και τη φιλικότητα της
εφαρμογής προς τον χρήστη, μέσα σε λίγα μόνο χρόνια, το Viber έχει γίνει μέρος της καθημερινότητας σε κάθε σπίτι,”
δήλωσε ο κ. Raykov. “Προσβλέπω στην αύξηση της
δημοτικότητας του Viber στην
Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, με την προώθηση όλων των σημαντικών
χαρακτηριστικών της εφαρμογής και την αναζήτηση συνεργατών για τη δημιουργία
συναρπαστικών εμπειριών για το τοπικό κοινό”.
Σχετικά με την Viber:
Η Viber είναι μια
κορυφαία υπηρεσία επικοινωνίας μέσω γραπτών ή ηχητικών μηνυμάτων και βίντεο
κλήσεων, που επιτρέπει ελεύθερη και δωρεάν χρήση ανά την υφήλιο. Οι χρήστες
μπορούν να ανταλλάσσουν γραπτά μηνύματα, διασκεδαστικά εικονίδια, φωτογραφίες,
βίντεο και doodles, να πραγματοποιούν δωρεάν, φωνητικές και βίντεο κλήσεις
Υψηλής Ευκρίνειας μέσω ίντερνετ (WiFi ή 3G/4G) και να επικοινωνούν μέσω της
υπηρεσίας Push-To-Talk. Μέσω Viber Out, οι χρήστες μπορούν να πραγματοποιούν
κλήσεις χαμηλής χρέωσης, προς οποιοδήποτε σημείο του κόσμου. Η εφαρμογή
διατίθεται για κινητές συσκευές και tablets, Windows Phone, BlackBerry®, Blackberry® 10, Windows®, Windows 8®, υποστηρίζει
λειτουργικά συστήματα iPhone®, iPad® Android™ σε περιβάλλον Mac, Linux και Symbian, με συνδέσεις 3G/4G ή WiFi. Με περισσότερους
από 600 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες σε 193 χώρες, το Viber καινοτομεί
διαρκώς, εισάγοντας νέες πλατφόρμες και προσθέτοντας νέες υπηρεσίες, όπως τα
Public Chats, Ομαδικές Συνομιλίες με Δημόσια Πρόσωπα. Το Viber είναι εταιρία-μέλος
του Ομίλου Rakuten.