ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

Το πρώτο αεροσκάφος τύπου Airbus A350 αναμένεται στο Μόναχο στα τέλη του 2016


Το πρώτο αεροσκάφος τύπου Airbus A350-900s της Lufthansa αναμένεται στο Μόναχο στα τέλη του 2016. Η Lufthansa έχει παραγγείλει συνολικά 25 αεροσκάφη τέτοιου τύπου, τα οποία στο μέλλον θα χρησιμοποιηθούν σε δρομολόγια που ξεκινούν από τους κόμβους της αεροπορικής εταιρείας σε Φρανκφούρτη και Μόναχο. «Το Α350 σηματοδοτεί την είσοδό μας στην κατηγορία των δύο λίτρων και αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την ενεργή προστασία από τον θόρυβο. Το αεροσκάφος παράγει 30% μικρότερο αποτύπωμα θορύβου», δήλωσε ο Thomas Klühr, μέλος του Συμβουλίου της Lufthansa German Airlines, υπεύθυνος για τις Οικονομικές Υποθέσεις και τον Κόμβο του Μονάχου. Το φετινό καλοκαίρι η Lufthansa θα  δρομολογήσει συνολικά 26 αεροσκάφη μεγάλης εμβέλειας, συμπεριλαμβανομένων 17 αεροσκαφών τύπου Α340-600  και 9 αεροσκαφών τύπου Α330-300, από τον κόμβο του Μονάχου.

Το Airbus A350-900 έχει υψηλότερη αποδοτικότητα καυσίμων από οποιονδήποτε άλλο τύπο αεροσκάφους. Το νέο αεροσκάφος θα καταναλώνει κατά μέσο όρο μόνο 2.9 λίτρα κηροζίνης ανά επιβάτη ανά 100 χιλιόμετρα, περίπου 25% λιγότερο από τα αεροσκάφη τρέχουσας γενιάς. Οι σύγχρονοι κινητήρες RollsRoyce Trent XWB και ο αεροδυναμικός σχεδιασμός θα μειώσουν επίσης τις εκπομπές θορύβου πολύ χαμηλότερα από τα τρέχοντα προβλεπόμενα όρια.

Επιπλέον, η καμπίνα είναι εξαιρετικά αθόρυβη, εξαιτίας των νέων μεθόδων μόνωσης και των υλικών απορρόφησης ήχου. Οι επιβάτες του Α350-900 θα επωφεληθούν ακόμη από τα ευρύτερα πανοραμικά παράθυρα και από τους μεγαλύτερους χώρους χειραποσκευών.

Τεχνικά στοιχεία

Μηχανή
RR Trent XWB-84
Μήκος
65.26μ
Άνοιγμα φτερών
64.75μ
Ύψος
17.05μ
Επιφάνεια φτερών
443μ2
Μέγιστο βάρος απογείωσης
268 τόννοι
Απόδοση μηχανής
2 x 84,000 λίβρες
Μέγιστη χωρητικότητα καυσίμων
138,000 λίτρα
Ταχύτητα πτήσης
Mach 0.85
Εμβέλεια
περίπου  9,500 χλμ
Κατανάλωση καυσίμου
περίπου 2.9 λίτρα /100 χιλιομετρικούς επιβάτες
vs. B747-400
-26%
vs. A340-300
-24%
* με μέγιστο ωφέλιμο φορτίο