ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Δραστηριότητες του υπ. Ναυτιλίας

 


Τελετή παραλαβής και ύψωση Ελληνικής Σημαίας στο πλοίο “
Neptune Galene

Τελετή παραλαβής του πλοίου NeptuneGaleneκαι ύψωση Ελληνικής Σημαίας πραγματοποιήθηκε στο Ulsan της Κορέας, παρουσία του υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη.Στην εκδήλωση παραλαβής παρέστησαν, επίσης, η ιδιοκτήτρια της εταιρείας του πλοίου κ. Μελίνα Τραυλού, η Διευθύνουσα Σύμβουλος της βιομηχανίας μπισκότων «Παπαδοπούλου Α.Ε.» και  ανάδοχος του πλοίου, κ.Ιωάννα Παπαδοπούλου, καθώς και κυβερνητικοί εκπρόσωποι της Νότιας Κορέας.
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο Υπουργός Ναυτιλίας αναφέρθηκε στην υπερηφάνεια όλων των Ελλήνων κάθε φορά που κατασκευάζεται ένα πλοίο και υψώνει την Ελληνική σημαία. «Μας κάνει υπερήφανους αλλά και συνάμα μας γεμίζει ευθύνη ως πολιτική ηγεσία να διαμορφώσουμε τις κατάλληλες συνθήκες για ένα φιλοναυτιλιακό περιβάλλον ώστε να έλθουν ακόμη περισσότερα πλοία στην Ελληνική σημαία», σημείωσε χαρακτηριστικά.

…Απόσπασμα της  ομιλίας του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου στο συνέδριο του ‘Economist

Υπάρχει ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα το οποίο και θέλω να υπογραμμίσω , αυτό του Πειραιά. Το μεγάλο λιμάνι της χώρας  σήμερα έχει αλλάξει εικόνα, αποκτώντας μια δυναμική «μητροπολιτικού χαρακτήρα» για όλη τη Μεσόγειο. Σε αυτή την κατεύθυνση είναι κρίσιμο να εγκριθεί ο Φιλικός Διακανονισμός ΟΛΠ –COSCOαπό την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, καθώς η συμφωνία, περιλαμβάνει επιπλέον επενδύσεις ύψους 230 εκατ. Ευρώ. Και, βέβαια, εντός των επόμενων ημερών θα κατατεθεί προς έγκριση στη Βουλή η πρόσκληση εκδήλωσης επενδυτικού ενδιαφέροντος για την πώληση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών του ΟΛΠ..
Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης , άλλωστε, «χτυπάει» στην καρδιά της πόλης και δεν είναι αποκομμένο από αυτήν. Επομένως, οι κοινωνικές του χρήσεις και η ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών σε αυτό αποτελούν τις βασικές παραμέτρους για τη χάραξη των οποιοδήποτε μελλοντικών στόχων. Και βέβαια, ας μη λησμονούμε ότι  το λιμάνι αυτό έχει χάσει κρίσιμα αναπτυξιακά στοιχήματα κατά το πρόσφατο παρελθόν. Ποιος δε θυμάται, το 2008, τις εικόνες των ανθρώπων που κρέμονταν από τα κάγκελα και διαμαρτύρονταν στη Θεσσαλονίκη για την επικείμενη, τότε, συνεργασία με τον επιχειρηματικό κολοσσό που ακούει στο όνομα HutchisonPortHoldings, ενός εκ των μεγαλύτερων διαχειριστών εμπορικών λιμένων;  Αυτά είναι λάθη και χαμένα αναπτυξιακά στοιχήματα που δεν επιτρέπεται να επαναλάβουμε στο μέλλον.
Η αξιοποίηση των λιμανιών συμβαδίζει με το νέο μοντέλο παραγωγικό μοντέλο της χώρας αφού μέσω αυτής θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας και θα τονωθούν τα δημόσια έσοδα. Μέχρι πρόσφατα, η Ελλάδα κοιτούσε τα λιμάνια της ως υποδομές, με στόχο την τοπική ανάπτυξη και την εξυπηρέτηση εσωτερικού εμπορίου. Τα τελευταία χρόνια, η στρατηγική αυτή έχει αλλάξει. Η απελευθέρωση των δυνατοτήτων των ελληνικών λιμανιών και η προσέλκυση επενδύσεων  σε αυτά είναι για εμάς μεγάλη και κύρια προτεραιότητα.Έχει κλείσει  μια και καλή το κρατικοδίαιτο μοντέλο ανάπτυξης.
Απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου,  για παροχή προστασίας  στους  ναυτικούς του Δ/Ξ  πλοίου «Θησέας»


Την παροχή προστασίας στους ναυτικούς του Δ/Ξ πλοίου «ΘΗΣΕΑΣ» αποφάσισε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, λόγω της μη εκπλήρωσης των υποχρεώσεων του πλοιοκτήτη για καταβολή μισθών και τροφοδοσία, εξαντλώντας, παράλληλα, κάθε νομική δυνατότητα από πλευράς Υπουργείου για επίλυση του ζητήματος. Η απόφαση αυτή, η οποία υπεγράφη χθες, προβλέπει την πλήρη καταβολή των αποδοχών μέχρι  τριών μηνών από το ΝΑΤ, έναντι των καθυστερημένων βασικών  μισθών και επιδομάτων. Το ύψος των αποδοχών αυτών εναρμονίζεται με το αντίστοιχο  που καθορίζουν οι οικείες συλλογικές συμβάσεις.