Στην Αθήνα συνέδριο για τον
αθλητικό τουρισμό
Η αθλητική εταιρεία marketing
Focus On Sports διοργανώνει το πρώτο συνέδριο για την χορηγία, με την ονομασία
“Choregeo” 1st Sponsorship Conference, στις 5 και 6 Απριλίου 2014, στο
Πολιτιστικό και Αθλητικό Κέντρο Δαΐς, στο Μαρούσι.
Τo “Choregeo” 1st Sponsorship
Conference, θα παρουσιάσει τα πιο πρόσφατα δεδομένα και στατιστικές αναλύσεις
για την αξία και τις προοπτικές μιας χορηγίας μέσα από πολλές και ενδιαφέρουσες
ομιλίες ξεχωριστών και σημαντικών προσωπικοτήτων που έχουν δώσει το απαραίτητο
added value στην έννοια της χορηγίας μέχρι σήμερα. Πιο συγκεκριμένα, στο
συνέδριο θα αναλυθούν μεταξύ άλλων θεματικές ενότητες όπως: “Χορηγία &
Αθλητικός Τουρισμός”, “Χορηγία και Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη”, “Χορηγία και
Δικαιώματα Ονομασίας”, “New & Social Media in Sponsorship” κ.ά.
Το internet...στην υπηρεσία του
οικοτουριστικού χωριού Έναγρον
Περισσότερες από τις μισές
κρατήσεις προέρχονται από το ίντερνετ για το οικοτουριστικό χωριό Έναγρον (ένα
αγρόκτημα πάνω από 50 στρέμματα με καλλιέργειες ( ελιές – αμπέλια – περιβόλια
με οπορωφόρα δένδρα και λαχανικά αλλά και άγρια βλάστηση της Κρήτης στους
πρόποδες του Ψηλορείτη.), με την χρήση των Google Adwords και με τις
καλοσχεδιασμένες καμπάνιες που διαχειρίζεται η Eyewide Internet Marketing
Agency.
Στα καλύτερα του κόσμου το
ξενοδοχείο Περίβολας στην Οία
Το ξενοδοχείο Περίβολας στην
Οία της Σαντορίνης αναδείχθηκε για πέμπτη συνεχή χρονιά στην Gold List του
περιοδικού Conde Nast Traveler και κέρδισε μία θέση στο Platinum Circle,
διάκριση ιδιαίτερα τιμητική, καθώς περιλαμβάνει "τα καλύτερα των καλύτερων"
ξενοδοχεία που για πέντε συνεχόμενες χρονιές βρίσκονται στην Gold list του
περιοδικού.
Η μοναδική αισθητική του
Περίβολα, με βασικό σημείο αναφοράς μία από τις πιο πολυφωτογραφημένες πισίνες
του κόσμου και η μακροχρόνια προσήλωση των ανθρώπων του ξενοδοχείου στην
προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών υψηλότατου επιπέδου έχουν αποτελέσει τα βασικά
συστατικά για αυτή τη διάκριση που τιμά τη Σαντορίνη και την Ελλάδα γενικότερα.
Στη Κύπρο η νέα Disneyland
Η κυβέρνηση της χώρας, με
«Δήλωση Πολιτικής», ενέκρινε τη δημιουργία Πολυθεματικού και Ψυχαγωγικού Πάρκου
που θα αποτελεί από μόνο του Ενοποιημένη Ανάπτυξη Μεγάλων και Σύνθετων Χρήσεων
και θα περιλαμβάνει ευρύ φάσμα ευκαιριών ψυχαγωγίας, βασισμένο σε πολλές
θεματικές ενότητες (τύπου Disneyland).
Έτσι η Κύπρος, ένας ιδιαίτερα
δημοφιλής τουριστικός προορισμός, θα αποκτήσει τη δική της Disneyland, σε
έκταση μέχρι 500.000
τετραγωνικά μέτρα .