ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

Marketing Greece: Προβάλλοντας αποτελεσματικά το ελληνικό τουριστικό προϊόν


Η δημιουργία μίας πρωτοποριακής εταιρείας - εργαλείου αποτελεσματικής προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ανακοίνωσαν από κοινού ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και η Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), παρουσιάζοντας τον νεοσύστατο φορέα Marketing Greece AE.Στα ευρύτερα πλαίσια της εθνικής στρατηγικής για τον τουρισμό, στόχος της Marketing Greece ΑΕ είναι να υποστηρίξει το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ στη δημιουργία νέας τουριστικής ταυτότητας της Ελλάδας και των προορισμών της και μέσα από ένα υψηλής ποιότητας πλάνο πολυεπίπεδης επικοινωνιακής στρατηγικής, να αναδείξει τη χώρα μας ως έναν από τους δέκα σημαντικότερους και ελκυστικότερους παγκόσμια προορισμούς.

Η Marketing Greece ΑΕ, θα έχει οικονομική αυτοτέλεια και μη κερδοσκοπικό χαρακτήρα. Με κύριο μέτοχο τον ΣΕΤΕ και με συμμετοχή του ΞΕΕ και της ΕΔΕΕ, σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ, θα υποστηρίξει την ελληνική δημοκρατία, τους φορείς τοπικής αυτοδιοίκησης, τις τουριστικές ενώσεις και τις τουριστικές επιχειρήσεις υλοποιώντας συντονισμένες και στοχευμένες δράσεις, οι οποίες θα αποσκοπούν στην συνολική αναβάθμιση της εμπειρίας του επισκέπτη και στην ενεργή προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
“Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της Marketing Greece ΑΕ αποτελεί ιστορικό σημείο αναφοράς για τον τουρισμό και τις τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Στόχος μας είναι να λειτουργήσει σε πλήρη ευθυγράμμιση με την εθνική στρατηγική για τον τουρισμό. Μπορεί να αποτελέσει με την υψηλή αποτελεσματικότητα της, χρησιμοποιώντας τη συσσωρευμένη εμπειρία, αλλά και με την καθοριστική συμβολή της νέας γενιάς, ένα σύγχρονο case study σε ευρωπαϊκό επίπεδο”, επισήμανε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ και πρόεδρος της Marketing Greece ΑΕ, κ. Ανδρέας Ανδρεάδης