ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Διαβατήριο της Θεσσαλονίκης για τη Λατινική Αμερική


Τηλεοπτικό συνεργείο από την Αργεντινή επέλεξε να προβάλλει τη Θεσσαλονίκη σε επόμενη εκπομπή με θέμα τον τουρισμό. Με 13.000.000 τηλεθεατές -το κανάλι 13 εκπέμπει στη Βραζιλία, στην Ουρουγουάη, στην Παραγουάη, στη Χιλή, στο Περού, στην Κολομβία, στη Βολιβία, στο Εκουαδόρ, στο Μεξικό, στην Κεντρική Αμερική και στις χώρες της Καραϊβικής- είναι ένα από τα πιο σημαντικά τηλεοπτικά μέσα της Λατινικής Αμερικής.

Η τουριστική εκπομπή «Rest of the World”, προτείνει στους τηλεθεατές της προορισμούς που έχουν ενδιαφέρον και μέσα από πολύχρωμες εικόνες και γρήγορες εναλλαγές, εξάπτει την επιθυμία των τηλεθεατών της για μία κατ’ ιδίαν γνωριμία με την επιλεγμένη πόλη.
Ο διάσημος στη χώρα του παρουσιαστής Ivan De Pineda Gualdoni μαζί με το συνεργείο, ξεναγήθηκαν στη Θεσσαλονίκη για δύο ημέρες και ενθουσιάστηκαν με τις εκλεκτές γεύσεις της Βορειοελλαδίτικης κουζίνας, ενώ τους έκανε μεγάλη εντύπωση η νεολαία που κατέκλυζε τις πλατείες και την παραλία της πόλης σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Η Αργεντινή, μία χώρα της Λατινικής Αμερικής όπου οι κάτοικοί της χαρακτηρίζονται για τα έντονα φιλελληνικά τους αισθήματα, έχει 20.000 ομογενείς οι οποίοι είναι οργανωμένοι σε επτά μεγάλες ελληνικές κοινότητες, (τρεις απ’ αυτές στο Μπουένος Άϊρες) με τη στήριξη και της ελληνορθόδοξης εκκλησίας.

Οι προσκεκλημένοι του ΟΤΘ, επισκέφτηκαν τη Μονή Βλατάδων, τη Ροτόντα, την πλατεία Αριστοτέλους, το Λευκό Πύργο, την Αγία Σοφία, αλλά και την Άνω Πόλη, τα Λαδάδικα και τη Βαλαωρίτου. Κινηματογράφησαν το πρωτοποριακό κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας που δίνει πρόσβαση σε υπηρεσίες i-bank, ενώ συγχρόνως προσφέρει στους πελάτες του χαλάρωση στο καθιστικό (lounge area) με τον εικονικό ουρανό, τον κατακόρυφο κήπο και την οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας (infotainment).

Το συγκεκριμένο ταξίδι εξοικείωσης εντάσσεται στο στρατηγικό πλάνο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης προέλκυσης νέων αγορών, δεδομένου των απευθείας συνδέσεων Μπουένος Άϊρες και Σάο Πάολο με τη Θεσσαλονίκη μέσω Κωνσταντινούπολης.