H Lufthansa ενσωματώνει Germanwings και Direct Services στην Κολονία
Η Lufthansa
Direct European services,
που περιλαμβάνει όλα τα εσωτερικά και
ευρωπαϊκά δρομολόγια της Lufthansa από
Γερμανία εκτός από τους κόμβους της στη
Φρανκφούρτη και το Μόναχο, θα συγχωνευθεί
εμπορικά και διοικητικά με την Germanwings από
την 1η Ιανουαρίου 2013, προκειμένου να
δημιουργηθεί μια εταιρεία με βάση
τη Germanwings
GmbH.
Τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας θα
βρίσκονται στην Κολονία.
SWISS: νέα απευθείας πτήση Ζυρίχη - Σιγκαπούρη
Η Swiss
International Air Lines (SWISS)
θα προσθέσει στο δίκτυο δρομολογίων
της, την Σιγκαπούρη από τις 12 Μαΐου του
επόμενου έτους. Ο νέος μακρινός προορισμός
που αποτελεί ένα από τα κύρια επιχειρηματικά
κέντρα της Ασίας, θα πραγματοποιείται
καθημερινά και απευθείας από την Ζυρίχη
με αεροσκάφος τύπου Airbus A340.
.Η Etihad Airways: Καθημερινά στην Καζαμπλάνκα
.Η Etihad Airways: Καθημερινά στην Καζαμπλάνκα
Η Etihad
Airways,
ο εθνικός αερομεταφορέας των Ηνωμένων
Αραβικών Εμιράτων, από τις 28 Μαρτίου
2013, θα αυξήσει τη συχνότητα του δρομολογίου
της στην Καζαμπλάνκα, ώστε να προσφέρει
καθημερινές πτήσεις. Επιπλέον, οι
καθημερινές πτήσεις θα ενδυναμώσουν
τη σύνδεση της Etihad, με τη Royal
Air Maroc,
την αεροπορική εταιρεία κοινού κωδικού,
παρέχοντας έτσι περισσότερες επιλογές
διασύνδεσης στους επιβάτες της Etihad τόσο
με τοπικούς προορισμούς του Μαρόκου
όσο και της Δυτικής Αφρικής.
Συνεχίζεται η αναστήλωση του αρχαίου θεάτρου Δωδώνης.
Συνεχίζεται η αναστήλωση του αρχαίου θεάτρου Δωδώνης.
Τον
περασμένο Μάιο, στη συνεδρίαση του
Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου
γύρω από τη θέμα της προσέγγισης της
αρχικής μορφής του μνημείου και
συγκεκριμένα γύρω από τη χρήση του
τεχνητού λίθου. Τότε αποφασίστηκε να
συνεχιστεί η χρήση τεχνητού λίθου στα
κατώτερα στρώματα των εδωλίων και να
χρησιμοποιηθεί φυσικός λίθος για τη
συμπλήρωση του κάτω μέρους των κερκίδων
αλλά και των μεγάλων τμημάτων που
λείπουν.
Ένα
"ζωντανό" τείχος σε κρουαζιερόπλοιο
Μια
ξεχωριστή καινοτομία εισάγει η εταιρεία
κρουαζιέρας Crystal Cruises στο κρουαζιερόπλοιο
Crystal Symphony, εγκαθιστώντας ένα ζωντανό
τείχος από φυτά, μήκους 37,7 μέτρων και
με 7,9 μέτρα ύψος, κατασκευασμένο από
φυτά εσωτερικού χώρου και απεικονίζει
έναν παγκόσμιο χάρτη.
Όμιλος Ν. Ι. Δασκαλαντωνάκη: Δεν υπάρχει οφειλή 500 εκατ. ευρώ στο Ελληνικό Δημόσιο
Σχετικά
με την ερώτηση που κατατέθηκε στη Βουλή
στις 22 Αυγούστου 2012, από τον βουλευτή
του ΣΥΡΙΖΑ κ. Σ.
Παναγούλη και
τα οποία επανέλαβε σε τοπικό τηλεοπτικό
σταθμό, περί της ς οφειλής 500 εκατ. ευρώ
των επιχειρήσεων που συμμετέχει ο Ν.
Δασκαλαντωνάκης προς
το Ελληνικό Δημόσιο και τους ασφαλιστικούς
οργανισμούς, ο Όμιλος
Ν. Ι. Δασκαλαντωνάκη απάντησε
άμεσα στις 23/8/2012 ότι “ουδεμία
σχέση με την αλήθεια και την πραγματικότητα
έχουν τα αναφερόμενα σ’αυτήν”.
Ο συγκεκριμένος βουλευτής, με νεότερη δήλωσή του (24/9/2012), εξακολουθεί να μη θέλει να αναγνωρίσει την αλήθεια, η οποία είναι στη διάθεση του κάθε πολίτη μέσω της ιστοσελίδας της Βουλής των Ελλήνων.
Ο συγκεκριμένος βουλευτής, με νεότερη δήλωσή του (24/9/2012), εξακολουθεί να μη θέλει να αναγνωρίσει την αλήθεια, η οποία είναι στη διάθεση του κάθε πολίτη μέσω της ιστοσελίδας της Βουλής των Ελλήνων.
Τα Κέντρα κράτησης λαθρομεταναστών στα νησιά θα έχουν και τουριστικές επιπτώσεις
Η
βουλευτής Δωδεκανήσου των Ανεξάρτητων
Ελλήνων, κ. Μίκα
Ιατρίδη,
σχετικά με τη αναγγελία δημιουργίας
κέντρων κράτησης λαθρομεταναστών στη
Ρόδο, τη Λέσβο, τη Σάμο και τη Χίο.
“Η εμπειρία από τη λειτουργία των κέντρων κράτησης σε Λέσβο και Σάμο κατά την προηγούμενη περίοδο και ιδιαίτερα το 2007, έδειξε ότι η παρουσία τέτοιων κέντρων αποτελεί κίνητρο για την εισροή περισσότερων λαθρομεταναστών, η οποία, τότε, σχεδόν τετραπλασιάστηκε.
Ταυτόχρονα, το κόστος για τη συντήρηση τέτοιων κέντρων εκτιμάται ότι θα υπερβεί το 1.500.000 ευρώ το χρόνο, την ίδια στιγμή που οι τοπικές κοινωνίες των ακριτικών νησιών του Αιγαίου στερούνται βασικές δημόσιες υπηρεσίες”.
“Η εμπειρία από τη λειτουργία των κέντρων κράτησης σε Λέσβο και Σάμο κατά την προηγούμενη περίοδο και ιδιαίτερα το 2007, έδειξε ότι η παρουσία τέτοιων κέντρων αποτελεί κίνητρο για την εισροή περισσότερων λαθρομεταναστών, η οποία, τότε, σχεδόν τετραπλασιάστηκε.
Ταυτόχρονα, το κόστος για τη συντήρηση τέτοιων κέντρων εκτιμάται ότι θα υπερβεί το 1.500.000 ευρώ το χρόνο, την ίδια στιγμή που οι τοπικές κοινωνίες των ακριτικών νησιών του Αιγαίου στερούνται βασικές δημόσιες υπηρεσίες”.