Ξεκαθαρίζει
όπως φαίνεται το τοπίο ως προς την
αξιοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων,
ένα ζήτημα μέγιστης σημασίας για τον
τουρισμό και την ανταγωνιστικότητα
του.
Ο
υπουργός Κ. Χατζηδάκης στη Θεσσαλονίκη,
λόγω του έντονου τοπικού ενδιαφέροντος
για το αεροδρόμιο “Μακεδονία”, για το
οποίο υπάρχει ενδιαφέρον από αμερικανικό
όμιλο καθώς και άλλους αερολιμένες της
Β. Ελλάδος, έδωσε τις σχετικές κατευθύνσεις.
Έτσι
έως τα τέλη Οκτωβρίου, αναμένεται να
έχει διαμορφωθεί το πλαίσιο πολιτικής
για την αξιοποίηση με συμβάσεις
παραχώρησης των 37 περιφερειακών
αεροδρομίων.
Αυτό
που μένει να δούμε, ποιο θα είναι το
μοντέλο ανταποδοτικότητας αι πως θα
εξασφαλιστούν οι επενδύσεις από τους
υποψήφιους αναδόχους.
Ο
στόχος πλέον της κυβέρνησης και του
Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων είναι η
ταχύτατη ιδιωτικοποίηση όσο το δυνατόν
περισσότερων περιφερειακών αεροδρομίων,
αρχής γενομένης από εκείνα που παρουσιάζουν
τη μεγαλύτερη κίνηση, δηλαδή της Κρήτης,
της Κέρκυρας, της Σαντορίνης, της Ρόδου,
της Μυκόνου και της Θεσσαλονίκης.
Προβληματισμό ωστόσο προκαλεί η έλλειψη
ενδιαφέροντος για μικρότερα αεροδρόμια.
Η
εταιρεία Lufthansa Consulting έχει αναλάβει
σύμβουλος του ταμείου αποκρατικοποιήσεων
για τη διαγωνιστική διαδικασία.
Δείτε
εδω,το
αναλυτικό
ρεπορτάζτου skai.