![]() |
| Α. Παπαρηγα |
Κατά
της οποιασδήποτε ιδιωτικοποίησης του
ΟΣΕ,
τάσσεται το ΚΚΕ,
όπως τόνισε η γενική γραμματέας του
κόμματος, κ. Αλέκα
Παπαρήγα,
“Το
ΚΚΕ είναι 100% εναντίον της ιδιωτικοποίησης
του ΟΣΕ, με όποιον τρόπο κι αν γίνει,
όπως είναι εναντίον και της ιδιωτικοποίησης
μέσω διαχωρισμού της υποδομής από τις
υπηρεσίες, ενώ αντίθετα είναι υπέρ της
ενίσχυσης του σιδηροδρόμου που έχει
πολλά οφέλη, οικονομικά και περιβαλλοντικά,
συμβάλλοντας και στη μείωση της χρήσης
ΙΧ, αλλά και αεροπλάνων στην ηπειρωτική
Ελλάδα, με αυτά να μπορούν να χρησιμοποιηθούν
περισσότερο και με φθηνά εισιτήρια στις
άγονες γραμμές των νησιών. Γι’αυτό
ακριβώς πουλάνε εκείνα τα τμήματα του
ΟΣΕ που θα φέρουν στα μονοπώλια υψηλά
κέρδη”.
Σύμφωνα με το ΑΠΕ/ΜΠΕ, η κ.Παπαρήγα δήλωσε ότι το ΚΚΕ θα θέσει το θέμα στην Βουλή και θα επιχειρήσει να προκαλέσει ονομαστική ψηφοφορία, σε συνεννόηση με άλλα κόμματα, καθώς η μειωμένη κοινοβουλευτική του δύναμη δεν του επιτρέπει (λόγω του Κανονισμού της Βουλής) να προκαλεί ονομαστικές ψηφοφορίες.
“Η προγραμματισμένη απαξίωση και συκοφάντηση του ρόλου του σιδηροδρόμου έρχεται 20 χρόνια μετά τη σχετική Κοινοτική Οδηγία για την απελευθέρωση της μεταφοράς και την ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων -και ιδιαίτερα μετά τον διαχωρισμό των υποδομών από τη λειτουργία του σιδηροδρόμου ως μέσου μεταφοράς εμπορευμάτων και επιβατών”, είπε η γενική γραμματέας του ΚΚΕ.
Ακόμη, επεσήμανε ότι τα ελλείμματα που εμφανίζονται ότι υπάρχουν -ανεξάρτητα αν σε ένα βαθμό οφείλονται και σε ατασθαλίες- στην ουσία αντανακλούν το γεγονός ότι το κράτος δεν εξασφάλισε τα υλικά μέσα και τις προϋποθέσεις για να εκσυγχρονιστεί το σιδηροδρομικό δίκτυο και ο ΟΣΕ δανειζόταν με το γνωστό αποτέλεσμα της ανακύκλωσης των ελλειμμάτων. “Μπορεί τα ελλείμματα τώρα να μειώθηκαν, αλλά αυτό έγινε λόγω περικοπών των μισθών των εργαζομένων και λόγω κατάργησης δρομολογίων”.
Σύμφωνα με το ΑΠΕ/ΜΠΕ, η κ.Παπαρήγα δήλωσε ότι το ΚΚΕ θα θέσει το θέμα στην Βουλή και θα επιχειρήσει να προκαλέσει ονομαστική ψηφοφορία, σε συνεννόηση με άλλα κόμματα, καθώς η μειωμένη κοινοβουλευτική του δύναμη δεν του επιτρέπει (λόγω του Κανονισμού της Βουλής) να προκαλεί ονομαστικές ψηφοφορίες.
“Η προγραμματισμένη απαξίωση και συκοφάντηση του ρόλου του σιδηροδρόμου έρχεται 20 χρόνια μετά τη σχετική Κοινοτική Οδηγία για την απελευθέρωση της μεταφοράς και την ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων -και ιδιαίτερα μετά τον διαχωρισμό των υποδομών από τη λειτουργία του σιδηροδρόμου ως μέσου μεταφοράς εμπορευμάτων και επιβατών”, είπε η γενική γραμματέας του ΚΚΕ.
Ακόμη, επεσήμανε ότι τα ελλείμματα που εμφανίζονται ότι υπάρχουν -ανεξάρτητα αν σε ένα βαθμό οφείλονται και σε ατασθαλίες- στην ουσία αντανακλούν το γεγονός ότι το κράτος δεν εξασφάλισε τα υλικά μέσα και τις προϋποθέσεις για να εκσυγχρονιστεί το σιδηροδρομικό δίκτυο και ο ΟΣΕ δανειζόταν με το γνωστό αποτέλεσμα της ανακύκλωσης των ελλειμμάτων. “Μπορεί τα ελλείμματα τώρα να μειώθηκαν, αλλά αυτό έγινε λόγω περικοπών των μισθών των εργαζομένων και λόγω κατάργησης δρομολογίων”.
![]() |
| Δ. Στρατούλης |
Και
ο ΣΥΡΙΖΑ εναντίον της ιδιωτικοποίησης
Στον εισαγγελέα και κατόπιν στη φυλακή θα οδηγηθούν όσοι πολιτικοί υπογράψουν να ξεπουληθεί η δημοσια περιουσία έναντι πινακίου φακής ανέφερε ο βουλευτής κ. Δημήτρης Στρατούλης μιλώντας στο MEGA, δηλώνοντας την πλήρη αντίθεση του ΣΥΡΙΖΑ στην ιδιωτικοποίηση το ΟΣΕ και άλλων δημόσιων οργανισμών που προγραμματίζει η κυβέρνηση. “ο ΣΥΡΙΖΑ, αν έλθει στην κυβέρνηση θα κάνει αναλυτικό έλεγχο, καθώς «πλέον, έχουν απομείνει μόνον τα χρυσαφικά προς πώληση”, συμπλήρωσε ο κ. Στρατουλης.
Στον εισαγγελέα και κατόπιν στη φυλακή θα οδηγηθούν όσοι πολιτικοί υπογράψουν να ξεπουληθεί η δημοσια περιουσία έναντι πινακίου φακής ανέφερε ο βουλευτής κ. Δημήτρης Στρατούλης μιλώντας στο MEGA, δηλώνοντας την πλήρη αντίθεση του ΣΥΡΙΖΑ στην ιδιωτικοποίηση το ΟΣΕ και άλλων δημόσιων οργανισμών που προγραμματίζει η κυβέρνηση. “ο ΣΥΡΙΖΑ, αν έλθει στην κυβέρνηση θα κάνει αναλυτικό έλεγχο, καθώς «πλέον, έχουν απομείνει μόνον τα χρυσαφικά προς πώληση”, συμπλήρωσε ο κ. Στρατουλης.

