ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Προώθηση της κρουαζιέρας στη Νήσο Χίο. Αυξήθηκε το transit φορτίο στο Car Terminal


http://www.digital-camera.gr
Στην υπογραφή προγραμματικής συμφωνίας αποφάσισαν να προχωρήσουν ο Δήμος Χίου και ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. για το master plan και την προώθηση των υποδομών κρουαζιέρας της Νήσου Χίου.
Στη συμφωνία αυτή κατέληξαν οι δύο πλευρές, μετά από ευρεία σύσκεψη, η οποία συνήλθε στο Δήμο Χίου, υπό την προεδρία του Δημάρχου Χίου κ. Πολύδωρα Λαμπρινούδη και του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του Ο.Λ.Π. Α.Ε. κ. Γιώργου Ανωμερίτη.
Στη σύσκεψη έλαβαν μέρος ο αντιπεριφερειάρχης Βορ. Αιγαίου κ. Κώστας Γανιάρης, εκπρόσωποι του Εμπορικού Επιμελητηρίου, του Λιμεναρχείου, του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, των δημοτικών και περιφερειακών παρατάξεων και εκπρόσωποι φορέων της πόλης και του νησιού.
Από την πλευρά του Ο.Λ.Π. Α.Ε. συμμετείχαν ο γενικός διευθυντής κ. Σταύρος Χατζάκος, ο διευθυντής Κρουαζιέρας κ. Θ. Τσίτουρας, ο δ/νων σύμβουλος της Ο.Λ.Π. Consulting-Logistics κ. Γ. Nικολούλιας και ο εκτελεστικός δ/ντής της ΕΛΙΜΕ κ. Γ. Καστελλάνος. Στη σύσκεψη παρευρέθη επίσης ο κ. Χρ. Καραχάλιος ως εκπρόσωπος του Υπουργού Ναυτιλίας κ. Κ. Μουσουρούλη και ο βουλευτής κ. Κ. Τριαντάφυλλος.
Παρότι στη συζήτηση εξετάσθηκαν όλα τα θέματα λιμένων και ακτοπλοΐας του νησιού, κυριάρχησε το θέμα της κρουαζιέρας. Όπως τόνισε ο κ. Γιώργος Ανωμερίτης: «η Χίος έχει όλα εκείνα τα προτερήματα για να γίνει σταθμός στη ρότα των μεγάλων κρουαζιερόπλοιων. Δεν είναι νοητό οι παγκόσμιοι μεταφορείς να διακινούνται στο Αιγαίο από την Κρήτη μέχρι την Κωνσταντινούπολη και να μη συμπεριλαμβάνουν στους προορισμούς τους τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου και ιδιαίτερα τη Χίο. Πολύ περισσότερο που όπως έδειξε το SeaTrade για την κρουαζιέρα στη Σμύρνη, η Τουρκία προσπαθεί ακριβώς απέναντι από τη Χίο να δημιουργήσει λιμενικό κόμβο για την κρουαζιέρα. Οφείλουμε να λάβουμε τις τελικές μας αποφάσεις για την κρουαζιέρα στο Αιγαίο και την Χίο, δημιουργώντας άμεσα τις πολυζητημένες υποδομές. Η κρουαζιέρα είναι εθνική υπόθεση και αφορά όλους τους κλασσικούς και νέους προορισμούς με άξονα το Λιμάνι του Πειραιά, το οποίο ήδη μετατρέπεται στον μεγαλύτερο κόμβο κρουαζιέρας της Μεσογείου».
Ο κ. Γιώργος Ανωμερίτης και οι εκπρόσωποι του Ο.Λ.Π. Α.Ε. επισκέφθηκαν στη συνέχεια το Ίδρυμα Μαρίας Τσάκου, όπου ενημερώθηκαν από το δ/ντή του Ιδρύματος κ. Στ. Μιχαηλίδη για τις σημαντικές δραστηριότητες του Ιδρύματος για το νησί και τη ναυτιλία.

Car Terminal
Αύξηση κατά 58,12% του transit φορτίου στο Car Terminal του εμπορικού λιμένα του Ο.Λ.Π. Α.Ε. κατά το β΄ τρίμηνο του 2012, ανακοίνωσε η αρμόδια Διεύθυνση του Οργανισμού.
Μετά την εξαιρετική επίδοση του β΄ τριμήνου τα μεγέθη του car terminal για το α΄ εξάμηνο διαμορφώνονται ως ακολούθως έναντι του α΄ εξαμήνου του 2011:
1. Το transit φορτίο αυξήθηκε κατά 26,19%.
2. Το εγχώριο φορτίο μειώθηκε κατά 39,04%.
3. Το συνολικό φορτίο αυξήθηκε κατά 11,77%.
Όπως δήλωσε ο κ. Γιώργος Ανωμερίτης: ‘‘μέσα σε μία δύσκολη περίοδο για την εγχώρια αγορά αυτοκινήτου, η στρατηγική επιλογή του Ο.Λ.Π. Α.Ε. να επεκτείνει τους χερσαίους του χώρους και να τους παραδώσει για εκμετάλλευση στο transit φορτίο δικαιώνονται απόλυτα. Με τους ρυθμούς του α΄ εξαμήνου, αναμένεται η κίνηση transit αυτοκινήτων να ξεπεράσει το 2012 τα 400.000 οχήματα, καθιστώντας έτσι τον Πειραιά σημαντική δύναμη της μεσογειακής λιμενικής βιομηχανίας. Εντός του 2012 αναμένεται να ξεκινήσει και ο επενδυτικός σχεδιασμός του νέου car terminal στο λιμένα Ηρακλέους για τον οποίο έχει εκδηλωθεί επενδυτικό ενδιαφέρον από μεγάλους διεθνείς μεταφορείς. Το έργο του transit φορτίου έχει επιφέρει και μεγάλες περιβαλλοντικές επιπτώσεις στην περιοχή του εμπορικού λιμένα αφού η πολιτική μεταφορτώσεων καινούργιων αυτοκινήτων - εμπορευμάτων δεν επιβαρύνει τους ιστούς των γύρω περιοχών. Ήδη ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. ολοκληρώνει τις μελέτες του για νέους χερσαίους χώρους ενισχύοντας έτσι το έργο transit και τις πολιτικές logistics”.