Η
έκθεση xenia
2012,
σε συνεργασία με το πρόγραμμα LGBT Travel
Marketing & Destination Development,destsetters,
παρουσιάζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα,
το“Intensive
LGBT Destination Training Program”,
με στόχο την ενημέρωση, εκπαίδευση και
συμβουλευτική καθοδήγηση για την
προσέγγιση και την ανάπτυξη αυτής της
δυναμικής αγοράς.
Το LGBT κοινό αποτελεί αποδεδειγμένα μία από τις σημαντικότερες τουριστικές αγορές, αφού σύμφωνα με έρευνες αποτελεί το 15% της συνολικής τουριστικής κίνησης διεθνώς, ενώ σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού, ο μέσος gay καταναλωτής πραγματοποιεί περίπου 4 ταξίδια τον χρόνο. Το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών ανήκει στη μέση κατηγορία, με αμέσως επόμενη την κατηγορία Luxury, ενώ τρίτη ακολουθεί η budget/economy κατηγορία.
To “destsetters Intensive LGBT Destination Training Program” έχει ήδη παρουσιαστεί στις εκθέσεις Fitur 2012 και ITB Berlin 2012 στα ειδικά τμήματα για τον LGBT τουρισμό. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό σεμινάριο παρουσιάζεται επίσης σε επαγγελματίες του εξωτερικού σε διάφορες χώρες.
Το LGBT κοινό αποτελεί αποδεδειγμένα μία από τις σημαντικότερες τουριστικές αγορές, αφού σύμφωνα με έρευνες αποτελεί το 15% της συνολικής τουριστικής κίνησης διεθνώς, ενώ σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού, ο μέσος gay καταναλωτής πραγματοποιεί περίπου 4 ταξίδια τον χρόνο. Το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών ανήκει στη μέση κατηγορία, με αμέσως επόμενη την κατηγορία Luxury, ενώ τρίτη ακολουθεί η budget/economy κατηγορία.
To “destsetters Intensive LGBT Destination Training Program” έχει ήδη παρουσιαστεί στις εκθέσεις Fitur 2012 και ITB Berlin 2012 στα ειδικά τμήματα για τον LGBT τουρισμό. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό σεμινάριο παρουσιάζεται επίσης σε επαγγελματίες του εξωτερικού σε διάφορες χώρες.