ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

ΖΗΜΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΠΟΡΟ ΥΔΡΑ ΣΠΕΤΣΕΣ Η ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΟΥ FLYING CAT 2.


Αίτημα προς το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών με θέμα την Ανάκληση Ανακοίνωσης Δρομολόγησης του Ε/Γ – ΚΑΤ/ΡΑΝ «FLYING CAT 2» και τροποποίηση των δρομολογίων των ταχυπλόων περιελάμβανε η ατζέντα των θεμάτων πού συζητήθηκαν στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών. Ο λόγος πού η συγκεκριμένη εταιρεία ζητά την ανάκληση του καταμαράν είναι η πώληση του σε άλλη εταιρεία. Μετά την απομάκρυνση του FLYING CAT 2, δεν προβλέπεται αντικατάστασή του από άλλο ισοδύναμο σκάφος με αποτέλεσμα, ιδιαίτερα τα νησιά Σπέτσες Ύδρα και Πόρος να πληγούν άμεσα. Βέβαια η κύρια ευθύνη δεν είναι στην ιδιωτική εισηγμένη στο χρηματιστήριο ναυτιλιακή εταιρεία, αλλά στην απάθεια του κράτους να φροντίσει για αυτά πού οφείλει σύμφωνα με το ευρωπαϊκό και ελληνικό δίκαιο.

Το θέμα ανησύχησε ιδιαίτερα τα νησιά Πόρος και Σπέτσες και τα οποία μαζί με το Ελληνικό Δίκτυο Μικρών Νησιών παραβρέθηκαν στο Συγκεκριμένο Συμβούλιο κατά την πρώτη διαδικασία της ανοικτής ακρόασης.
Το ΕΔΜΝ εκπροσώπησε ο πρόεδρος του ΔΣ Ελευθέριος Σ Κεχαγιόγλου, τις Σπέτσες ο Αντιδήμαρχος Σπ. Φαρδέλλος ενώ στο ΣΑΣ παραβρέθηκε από τον Πόρο ο Δήμαρχος Δ. Στρατηγός, η αντιδήμαρχος, εκπρόσωπος της μειοψηφίας κ ο πρόεδρος των Επαγγελματιών του Πόρου.
Σε περίπτωση πού συζητηθεί το συγκεκριμένο αίτημα για ανάκληση των δρομολογίων του Κάτ2, τότε το θέμα πάει προς υπογραφή στον Αρμόδιο Υπουργό κο. Ι. Στρουρνάρα προς εφαρμογή.
Σκόπιμο είναι τα νησιά του Αργοσαρωνικού -ως οι μόνοι αρμόδιοι θεσμικοί φορείς- και σε περίπτωση όπου το ΣΑΣ αποφανθεί θετικά στο αίτημα ανάκλησης του Κατ 2, να απευθυνθούν άμεσα στον Αρμόδιο Υπουργό ζητώντας του να μην υπογράψει αυτή την απόφαση, έως ότου βρεθεί άλλο σκάφος να δρομολογηθεί «ισοδύναμης δυναμικότητας», (ταχύτητας και ασφάλειας) για την γραμμή Πειραιά Πόρο Ύδρα Σπέτσες.
Να σημειώσουμε ότι τα υπόλοιπα διατιθέμενα σκάφη της ίδιας εταιρείας δεν μπορούν να καλύψουν την μεταφορική ικανότητα του Κάτ2 με επιπλέον δρομολόγια.