Συνέδριο στο Βόλο με θέμα «Marketing και Branding του Τόπου, Στρατηγική Προβολή και Ταυτότητα», διοργανώνεται
από 30 Μαρτίου - 1 Απριλίου 2012. Το θέμα του
συνεδρίου εντάσσεται στις νέες τάσεις που χαρακτηρίζουν το σχεδιασμό, την
τοπική ανάπτυξη και την επικοινωνία. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου θα
διοργανωθούν επίσης παράλληλες δράσεις και εκθέσεις στο Βόλο, που θα
απευθύνονται στο ευρύτερο κοινό με στόχο τη μεγαλύτερη δυνατή συμμετοχή πολιτών. τη
διοργάνωση Συνέδριο έχουν αναλάβει Το
Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΤΜΧΠΠΑ)
του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και η
Πρωτοβουλία “Imagine the City”.
Τα
θέματα που θα συζητηθούν είναι ενδεικτικά τα εξής:
- Μάρκετινγκ Προορισμού και ΜΜΕ
- Στρατηγική branding και διαχείριση προορισμού
σε εποχή κρίσης
- Ο ρόλος των ΜΜΕ στη βελτίωση της εικόνας και
της φήμης ενός τόπου
- Ενέργειες προβολής για ειδικές μορφές
τουρισμού (πολιτιστικός, κινηματογραφικός, γαστρονομικός, κ.ά.).