ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Συνέδριο με θέμα «Marketing και Branding του Βόλου»


Συνέδριο  στο Βόλο με θέμα «Marketing και Branding του Τόπου, Στρατηγική Προβολή και Ταυτότητα», διοργανώνεται από 30 Μαρτίου - 1 Απριλίου 2012. Το θέμα του συνεδρίου εντάσσεται στις νέες τάσεις που χαρακτηρίζουν το σχεδιασμό, την τοπική ανάπτυξη και την επικοινωνία. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου θα διοργανωθούν επίσης παράλληλες δράσεις και εκθέσεις στο Βόλο, που θα απευθύνονται στο ευρύτερο κοινό με στόχο τη μεγαλύτερη δυνατή συμμετοχή πολιτών. τη διοργάνωση Συνέδριο  έχουν αναλάβει Το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΤΜΧΠΠΑ) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και η Πρωτοβουλία “Imagine the  City”. 

Τα θέματα που θα συζητηθούν είναι ενδεικτικά τα εξής:
- Μάρκετινγκ Προορισμού και ΜΜΕ 
- Στρατηγική branding και διαχείριση προορισμού σε εποχή κρίσης 
- Ο ρόλος των ΜΜΕ στη βελτίωση της εικόνας και της φήμης ενός τόπου
- Ενέργειες προβολής για ειδικές μορφές τουρισμού (πολιτιστικός, κινηματογραφικός, γαστρονομικός, κ.ά.).