Η ανάπτυξη της εν λόγω αγοράς μπορεί να αποδοθεί στους εξής παράγοντες :
- την αυξανόμενη καταναλωτική δαπάνη για ταξίδια και τουρισμό,
- την επιθυμία των τουριστών να δοκιμάσουν τρόφιμα από τοπικά συστατικά,
- την αύξηση των ταξιδιωτών που αναζητούν φαγητό και εξερευνούν νέους πολιτισμούς μέσω του φαγητού παγκοσμίως.
Βασικές τάσεις & στοιχεία αγοράς
Η Ευρώπη κυριάρχησε στην παγκόσμια αγορά με μερίδιο εσόδων άνω του 30,0% το 2023.
Με βάση τη δραστηριότητα, το τμήμα των φεστιβάλ γαστρονομίας κυριάρχησε στην αγορά με μερίδιο εσόδων άνω του 30,0% το 2023.
Με βάση τον τρόπο κράτησης, το τμήμα κράτησης πακέτων γαστρονομικού τουρισμού μέσω απευθείας ταξιδιών κυριάρχησε στην αγορά με μερίδιο εσόδων άνω του 60,0% το 2023.
Ποιο είδος ταξιδιώτη θα κυριαρχήσει στον γαστρονομικό τουρισμό
Οι τουρίστες που απολαμβάνουν την κοινωνικοποίηση και τη συμμετοχή σε εορταστικές εκδηλώσεις φαγητού, δίνοντας προτεραιότητα στην εμπειρία έναντι της ατμόσφαιρας, είναι αυτοί που θα κυριαρχήσου μέχρι το 2030.
Προτιμούν την απλοποιημένη πρόσβαση σε πληροφορίες για φαγητό, προτιμώντας προτάσεις και επιμελημένες λίστες με τα 10 κορυφαία εστιατόρια έναντι της εκτεταμένης έρευνας.