ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 28 Ιουνίου 2025

Η TUI αποκτά το 20% της Bentour Reisen, μεγαλώνει τη διείσδυσή της σε Ελλάδα – Τουρκία

 

Η Bentour Reisen αποκτά το 20% των μετοχών της Nazar Nordic AB, ενώ ο Όμιλος TUI αποκτά το 20% των μετοχών της Bentour Reisen AG (Ζυρίχη, Ελβετία). Η συναλλαγή υπόκειται στην έγκριση των αντιμονοπωλιακών αρχών.

Τόσο η Nazar όσο και η Bentour Reisen προσφέρουν υψηλής ποιότητας προϊόντα διακοπών, με έμφαση σε all-inclusive ταξίδια στην Τουρκία και την Ελλάδα. Ωστόσο, δραστηριοποιούνται σε διαφορετικές αγορές. Η Bentour Reisen δραστηριοποιείται στις γερμανόφωνες αγορές της Αυστρίας, της Ελβετίας και της Γερμανίας, ενώ η Nazar επικεντρώνεται στις αγορές πελατών και πηγών της Δανίας, της Νορβηγίας, της Σουηδίας και της Φινλανδίας.

Ο Όμιλος TUI είναι ένας από τους κορυφαίους τουριστικούς ομίλους στον κόσμο και λειτουργεί παγκοσμίως. Ο Όμιλος έχει την έδρα του στη Γερμανία. Οι μετοχές της TUI είναι εισηγμένες στον δείκτη MDAX του Χρηματιστηρίου της Φρανκφούρτης και στην ρυθμιζόμενη αγορά του Χρηματιστηρίου της Κάτω Σαξονίας στο Ανόβερο. Ο Όμιλος TUI προσφέρει στους πάνω από 20 εκατομμύρια πελάτες του ολοκληρωμένες υπηρεσίες από μία μόνο πηγή και αποτελεί ολόκληρη την αλυσίδα αξίας του τουρισμού κάτω από μία στέγη. Ο Όμιλος διαθέτει πάνω από 400 ξενοδοχεία και θέρετρα με premium brands όπως RIU, TUI Blue και Robinson και 18 κρουαζιερόπλοια, που κυμαίνονται από τα MS Europa και MS Europa 2 στην πολυτελή κατηγορία και τα πλοία αποστολής στην κατηγορία HANSEATIC μέχρι τον στόλο Mein Schiff της TUI Cruises και κρουαζιερόπλοια που διαχειρίζεται η Marella Cruises στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ο Όμιλος περιλαμβάνει επίσης τις κορυφαίες μάρκες ταξιδιωτικών πρακτόρων της Ευρώπης και πλατφόρμες διαδικτυακού μάρκετινγκ, για παράδειγμα για προσφορές μόνο για ξενοδοχεία ή μόνο για πτήσεις, πέντε αεροπορικές εταιρείες με 125 σύγχρονα αεροσκάφη μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων και περίπου 1.200 ταξιδιωτικά γραφεία. Εκτός από την επέκταση της βασικής της δραστηριότητας με ξενοδοχεία και κρουαζιέρες μέσω επιτυχημένων κοινοπραξιών και δραστηριοτήτων σε προορισμούς διακοπών, η TUI επικεντρώνεται όλο και περισσότερο στην επέκταση των ψηφιακών πλατφορμών. Ο Όμιλος μετατρέπεται σε μια παγκόσμια εταιρεία πλατφόρμας τουρισμού.