Σελίδες

Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2024

Ο ΕΟΤ είναι ο Premier Partner της World Travel Market London 2024

 

Η διεθνής έκθεση World Travel Market London (5-7 Νοεμβρίου 2024) ανακήρυξε τον Ελληνικό Εθνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) ως Premier Partner, προβάλλοντας τις δυναμικές πολιτιστικές εμπειρίες της χώρας και τις ευκαιρίες για τουρισμό όλο το χρόνο.

Η συνεργασία αυτή θα εξασφαλίσει θετική παγκόσμια έκθεση για την Ελλάδα στο διεθνές κοινό της WTM, δείχνοντας πώς η χώρα επενδύει πολλά για να διασφαλίσει ότι παραμένει ένας από τους κορυφαίους προορισμούς αναψυχής στον κόσμο.

Σύμφωνα με τους ίδιους τους διοργανωτές, “η WTM London είναι η τέλεια πλατφόρμα για να δείξει η Ελλάδα πώς η τουριστική στρατηγική της εξισορροπεί επιτυχώς τα οφέλη του τουρισμού με τις ανάγκες των τοπικών οικονομιών και κοινοτήτων, προστατεύοντας παράλληλα το φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον. Μαζί με τις πολιτικές για διαφοροποίηση των προσφορών, τον μετριασμό της εποχικότητας, την αναβάθμιση της εκπαίδευσης και την προώθηση της συνεργασίας με τις τοπικές κοινωνίες, έχουν εισαχθεί εργαλεία για ολοκληρωμένη και συστηματική συλλογή δεδομένων και ροή πληροφοριών στον τουρισμό”.

Η Ελλάδα αντιμετωπίζει τη βιωσιμότητα μέσω μιας πολύπλευρης προσέγγισης, με τη διαφύλαξη των φυσικών και πολιτιστικών πόρων, την ανάδειξη λιγότερο γνωστών προορισμών, καθώς και την ταυτότητα και την ευημερία των τοπικών κοινωνιών, στο επίκεντρο όλων των εκτιμήσεων. Ως Premier Partner, ο ΕΟΤ θα βασιστεί σε αυτήν την πρόοδο, χάρη στις κορυφαίες ευκαιρίες διαφήμισης και μάρκετινγκ με την WTM. Η συνεργασία θα βοηθήσει επίσης τον ΕΟΤ μαζί με τους 80 συμμετέχοντες-εκθέτες του να βελτιώσουν περαιτέρω το παγκόσμιο προφίλ του, συμμετέχοντας στην τελετή έναρξης και σε σημαντικές συνεντεύξεις Τύπου με τα διεθνή Μέσα Ενημέρωσης.

Η Juliette Losardo, διευθύντρια Έκθεσης στην World Travel Market London, σχολίασε: “Είμαι ενθουσιασμένη που ανακοινώνω τον Ελληνικό Εθνικό Οργανισμό Τουρισμού ως τον Premier Partner για το 2024. Η Ελλάδα βρίσκεται από καιρό στην πρώτη γραμμή του τουρισμού αναψυχής και έχει συμμετάσχει στην World Travel Market για πολλά χρόνια – δεν σταματά ποτέ όμως να καινοτομεί. Ο ΕΟΤ έχει κάνει πολλή δουλειά για τη βιωσιμότητα τα τελευταία χρόνια, γεγονός που τον φέρνει σε ισχυρή θέση να προβάλει την Ελλάδα ως προορισμό όλο το χρόνο, αναδεικνύοντας μερικά από τα όμορφα, λιγότερο γνωστά μέρη που πρέπει να ανακαλύψουν οι ταξιδιώτες. Ως μέρος της στρατηγικής του ΕΟΤ, έχουν δημιουργηθεί επενδύσεις και συνεργασίες με πλήθος οργανισμών του ιδιωτικού τομέα, για να προσφέρουν ανταγωνιστικές ταξιδιωτικές εμπειρίες που ευθυγραμμίζονται με τις εξελισσόμενες ταξιδιωτικές ανάγκες”