ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2019

Διεθνής έρευνα: Το φαγητό και η διασκέδαση μετρούν στις αεροπορικές πτήσεις

Αποτέλεσμα εικόνας για Το φαγητό στις αεροπορικές πτήσεις



Τι κάνει τις διεθνείς αεροπορικές εταιρίες να ξεχωρίζουν και να επιλέγονται από τους ταξιδιώτες; Σαφώς το καλό φαγητό, και μάλιστα όσο πιο καυτερό με μπαχαρικά είναι τόσο το καλύτερο, και η διασκέδαση που προσφέρεται μέσα στο αεροπλάνο. Στην τρίτη θέση έρχεται και η θετική εικόνα και ιστορία της αεροπορικής εταιρίας, αποκαλύπτει η έρευνα J.D. Power 2019 Airline International Destination Satisfaction Study για να ανατρέψει την γνώμη μας μέχρι στιγμής ότι βασικό ρόλο στην επιλογή της αεροπορικής εταιρίας για μεγάλα υπερατλαντικά ταξίδια κατέχει η τιμή, η οποία βρίσκεται πιο χαμηλά στις προτιμήσεις των επιβατών των διεθνών πτήσεων.
 
Η διεθνής αυτή αεροπορική μελέτη είναι μια καινούργια μελέτη που μετρά την ικανοποίηση των επιβατών με αερομεταφορείς που πετούν από τη Βόρεια Αμερική στην Ευρώπη και από τη Βόρεια Αμερική στην Ασία. Βασίζεται σε εννέα κριτήρια υπηρεσιών κατά την πτήση, κόστος και αμοιβές, αεροσκάφος, πλήρωμα πτήσης, διαδικασία check-in, επιβίβαση, διαδικασία μετανάστευσης, αποσκευές, και διαδικασία κράτησης.
 
”Ο χαμηλός ναύλος μπορεί να είναι ο καλύτερος τρόπος για να προσελκύσετε το πρώτο ενδιαφέρον ενός διεθνή επιβάτη”, δήλωσε ο κ. Michael Taylor, Travel Intelligence Lead στην εταιρία JD Power, “αλλά η διατήρηση των επιβατών σε διεθνή δρομολόγια από την Αμερική προς την Ευρώπη και την Ασία βασίζεται στην απόλαυση του επιβάτη, κυρίως εκείνου που έχει μεγάλη εμπειρία στις πτήσεις. Ένας από τους ισχυρότερους τρόπους για να γίνει αυτό είναι με τα γεύματα και τις παροχές ποτών που είναι στην κουλτούρα των αεροπορικών εταιριών των ΗΠΑ, και που καταφέρνουν να προσφέρουν ωραίες γεύσεις σε υψόμετρο, που όπως έχει αποδειχθεί η αίσθηση των γεύσεων μειώνεται”.
 
Σύμφωνα λοιπόν με αυτή την έρευνα, μεταξύ των αεροπορικών εταιριών που πετούν από την Βόρεια Αμερική προς την Ευρώπη η Turkish Airlines έχει την υψηλότερη βαθμολογία στην ικανοποίηση του επιβάτη με σκόρ 833, ενώ η Virgin Atlantic με σκορ 829 έρχεται δεύτερη. Την τρίτη θέση στην ικανοποίηση του επιβάτη τη μοιράζονται η British Airways και η Delta Air Lines με σκορ 815. Μεταξύ δε των αεροπορικών εταιριών που πετούν από τη Βόρεια Αμερική προς την Ιαπωνία η Japan Airlines φτάνει το σκορ των 869 και βέβαια κατέχει την πρώτη θέση ενώ ακολουθεί η Delta Air Lines με σκορ 861 και η Korean Air με 854 πόντους.