ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 27 Απριλίου 2019

Παρουσίαση μιας... εναλλακτικής Χαλκιδικής στο 1o Greek Alternative Tourism Workshop 2019 στην Ολλανδία










Στην πόλη  Χάγη της Ολλανδίας και στο εμβληματικό χώρο Madurodam βρέθηκε ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής για να συμμετάσχει στο καινοτόμο 1ο Greek Alternative Tourism Workshop 2019, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 16 Απριλίου 2019 υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού, σε συνεργασία με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) και τον Ελληνο-Ολλανδικό Εμπορικό & Βιομηχανικό Σύνδεσμο (HEDA).
 
Για μία μέρα, Έλληνες επιχειρηματίες που ασχολούνται με τον εναλλακτικό τουρισμό ένωσαν τις δυνάμεις τους με φορείς του τουρισμού με σκοπό την αποτελεσματική προβολή της Ελλάδας ως ιδανικού εναλλακτικού τουριστικού προορισμού σε επαγγελματίες και bloggers της ολλανδικής τουριστικής αγοράς.

 
Κατά τη διάρκεια των Β2Β συναντήσεων, η Χαλκιδική έχοντας στις “αποσκευές” της το καινούριο δίκτυο μονοπατιών, Halkidiki Routes που ετοιμάζει, καθώς και τις υπόλοιπες δραστηριότητες εναλλακτικού τουρισμού που προσφέρει ο προορισμός, όπως επισκέψεις σε οινοποιεία και αγρο-διατροφικές μονάδες, θαλάσσια σπορ, scuba diving, sailing κ.λπ., παρουσίασε ένα προορισμό με ποικιλομορφία δραστηριοτήτων και επιλογών που ταιριάζει απόλυτα στο προφίλ των Ολλανδών.
 
Το ενδιαφέρον ήταν έντονο από πλευράς των Ολλανδών, ιδιαίτερα για το δίκτυο των μονοπατιών αλλά και για τον προορισμό, ο οποίος συγκαταλέγεται τα τελευταία χρόνια στους τρεις κορυφαίους ελληνικούς ανερχόμενους προορισμούς για τους Ολλανδούς με σταθερή αύξηση αφίξεων της τάξεως του 8% ετησίως [2016: 14.000 -> 2017: 20.000 -> 2018: 25.000], γεγονός που οφείλεται στην απευθείας σύνδεση του Άμστερνταμ με το αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης με την Transavia.

Η εκδήλωση πλαισιώθηκε και από γευσιγνωσία με ελληνικά κρασιά στους Ολλανδούς δημοσιογράφους, γευσιγνωσία ελαιόλαδου ενώ στο τέλος της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε κλήρωση δώρων στους Ολλανδούς Travel Agents, Tour Operators και δημοσιογράφους με τη συμμετοχή του ξενοδοχείο Akrathos Beach Hotel από τη Χαλκιδική.
 
Οι στοχευμένες προσπάθειες προβολής του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής στην ολλανδική αγορά θα συνεχιστούν ενώ στις 11-16 Μαΐου θα υποδεχτεί 2 Ολλανδούς δημοσιογράφους του περιοδικού ANWB Magazine, προκειμένου να δημοσιεύσουν άρθρο στο τεύχος Δεκεμβρίου 2019 σε συνεργασία με τον ιστορικό πρακτορείο περιπατητικού τουρισμού στην Ολλανδία, το SNP (Natuur Reizen van ANWB).