ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 12 Αυγούστου 2017

Όλο και πιο απαιτητικοί οι Κινέζοι τουρίστες - Η Αθήνα τρίτος σε προτίμηση προορισμός για την περιοχή AMEA


Αποτέλεσμα εικόνας για Όλο και πιο απαιτητικοί οι Κινέζοι τουρίστες -


Οι κινέζοι ταξιδιώτες προτιμούν τα μακρινά ταξίδια εκτός Ασίας και ενδιαφέρονται για πιο εναλλακτικά δρομολόγια, σύμφωνα με την έκτη έκδοση της έρευνας Chinese International Travel Monitor (CITM) 2017 από την Hotels.com. Η τελευταία συνεργάστηκε με την εταιρεία Ipsos, παγκόσμιο ηγέτη στην έρευνα αγοράς, για να πραγματοποιήσει συνεντεύξεις τον Μάιο του 2017 σε 3.000 Κινέζους, ηλικίας 18 έως 54 ετών, που ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.

Συμπληρωματικά της ερευνας, η Hotels.com πραγματοποίησε και μία δεύτερη σε πάνω από 3.800 συνεργάτες της στο χώρο της φιλιοξενίας, επίσης τον Μάιο του 2017.

Τα αποτελέσματα επιβεβαίωσαν ότι κάθε χρόνο ο αριθμός των Κινέζων τουριστών που ταξιδεύουν ανά τον πλανήτη έχει αυξηθεί σημαντικά. Το 2016 υπήρχαν 122 εκατ. Κινέζοι τουρίστες, ποσοστό κατά 4,3% περισσότεροι από το 2015. Οι Κινέζοι τουρίστες δαπάνησαν το 28% του εισοδήματός τους για διεθνή ταξίδια το 2016, με τους “millennials” να είναι αυτοί που ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα, διαθέτοντας το 35% του εισοδήματός τους.

Παρά τους πολλούς βασικούς δείκτες που σηματοδοτούν μια επιβράδυνση της κινεζικής οικονομίας, η αύξηση των εξερχόμενων ταξιδιών αναμένεται να συνεχιστεί. Οι Κινέζοι ταξιδιώτες αναμένουν να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 10% περισσότερα για ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες.

Όσον αφορά στην περιοχή Αφρικής, Μ. Ανατολής & Ευρώπης, οι Κινέζοι τουρίστες τοποθετούν την Αθήνα τρίτο κατά σειρά (με 4%) προτιμώμενο προορισμό για τους επόμενους 12 μήνες, με πρώτο το Παρίσι (18%) και δεύτερο το Λονδίνο (5%).



Για πρώτη φορά στην ιστορία της συγκεκριμένης έρευνας, τα ψώνια δεν είναι πλέον ο πρωταρχικός λόγος για τα διεθνή ταξίδια των Κινέζων. Αναψυχή, πολιτισμός και οικοτουρισμός είναι οι νέες τάσεις. Όταν επιλέγουν ένα ξενοδοχείο, οι Κινέζοι ταξιδιώτες επιθυμούν υψηλής ποιότητας εσωτερικές υπηρεσίες, δωρεάν Wi-Fi και, για όλο και περισσότερους “millennials”, αυθεντικά τοπικό “κλίμα”.

Οι Κινέζοι τουρίστες θα πραγματοποιήσουν πιο εξειδικευμένες περιηγήσεις τους επόμενους 12 μήνες. Ο αριθμός των τουριστών που επιλέγουν θεματικές εκδρομές θα αυξηθεί από 15% έως 33%, οι οικολογικές εκδρομές από 13% έως 28%, το “backpacking” από 10% έως 26% και οι ιδιωτικές εκδρομές πολυτελείας από 8% έως 23%.


Το φαγητό και η ψυχαγωγία είναι οι βασικοί πρωταγωνιστές στο θέμα των δαπανών. Οι μισοί από τους Κινέζους τουρίστες σκοπεύουν να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα για αυτές τις δύο κατηγορίες. Η διαμονή και η μεταφορά είναι επίσης βασικοί παράγοντες στην αύξηση των δαπανών.

Η προτιμώμενη μέθοδος πληρωμής σε όλες τις ηλικιακές ομάδες είναι η UnionPay (62%), ακολουθούμενη από Visa Card (39%), μετρητά (36%), Alipay (31%), Mastercard (16%) και WeChat Pay (9%). Καθώς η UnionPay και η Alipay δεν είναι γενικά (ακόμη) αποδεκτές στο εξωτερικό, το ζήτημα αυτό θεωρείται ως το σημαντικότερο προς βελτίωση σύμφωνα με τους Κινέζους που απάντησαν στην έρευνα.

Οι Κινέζοι τουρίστες κάνουν πιο συχνά και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα διακοπές στο εξωτερικό, καθώς ο αριθμός των ταξιδιών και ο αριθμός των ημερών ανά ταξίδι έχει αυξηθεί σε σχέση με πέρυσι, από 3,4 σε 3,9 και από 5 σε 7 ημέρες αντίστοιχα.

Επιθυμούν επίσης να επισκεφθούν πολλές πόλεις στο κάθε τους ταξίδι, με πάνω από το 80% να δηλώνουν ότι δε θα μείνουν μόνο σε μία πόλη. Θα προτιμούσαν επίσης να μην επιστρέψουν σε προηγούμενους προορισμούς, προκειμένου να ολοκληρώσουν το ταξίδι τους (93%) και χάνοντας χρόνο κάνοντας την ίδια διαδρομή είτε οδικώς είτε αεροπορικώς.

Όταν σχεδιάζουν το ταξίδι τους, οι Κινέζοι τουρίστες σημαντικό χρόνο στην έρευνα. Κατά μέσο όρο, ξοδεύουν 12 μέρες για να ερευνήσουν στο διαδίκτυο και να αρχίσουν να προγραμματίζουν έναν έως δύο μήνες πριν το ταξίδι τους. Οι νεότεροι ταξιδιώτες περνούν λιγότερο χρόνο προετοιμασίας από τους μεγαλύτερους.

Περίπου το 94% των Κινέζων τουριστών επισκέφθηκε μια ιστοσελίδα σύγκρισης τιμών κατά το σχεδιασμό του ταξιδιού του και οι περισσότεροι χρησιμοποίησαν επίσης ένα ταξιδιωτικό γραφείο στο διαδίκτυο για να κλείσουν το ταξίδι τους - είτε από κινητό τηλέφωνο είτε από υπολογιστή.

Οι Κινέζοι τουρίστες προτιμούν να παραμείνουν σε ξενοδοχεία, με το 79% να τα επιλέγουν σε σχέση με άλλους τύπους καταλυμάτων. Η ποιότητα θεωρείται σημαντική και η πλειοψηφία θα μείνει μόνο σε ξενοδοχείο τριών αστέρων ή παραπάνω. Κατά την επιλογή ενός ξενοδοχείου, οι ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις, η ασφάλεια, η φήμη και η τιμή παραμένουν στην κορυφή της λίστας επιλογής. Η πρόσβαση στο διαδίκτυο, τα εστιατόρια και οι υπηρεσίες δωματίου είναι οι σημαντικότερες ανέσεις που αναζητούν.

Η έρευνα ανέφερε επίσης ότι υπάρχουν τρεις βασικοί τομείς, στους οποίους τα ξενοδοχεία θα μπορούσαν να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους: φιλικές προς τις Κινέζους πληρωμές, εξυπηρέτηση στη γλώσσα τους και τοπικές μεταφορές.

Η τεχνολογία είναι επίσης ιδιαίτερα σημαντική για τους Κινέζους τουρίστες, καθώς σχεδόν όλοι (98%) μένουν σε επαφή με την οικογένεια και τους φίλους τους ενώ ταξιδεύουν.