ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Τρίτη 27 Ιουνίου 2017

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ : Συμφωνία DER TOURISTIK – AKS, για το Minoa Palace


Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ : Συμφωνία DER TOURISTIK – AKS, για το Minoa Palace
Συμφωνία αποκλειστικής συνεργασίας με τον τρίτο μεγαλύτερο tour operator της Γερμανίας DER TOURISTIK, για το τετράστερο ξενοδοχείο Minoa Palace, υπέγραψε η γνωστή ξενοδοχειακή εταιρία κυπριακών συμφερόντων, AKS Hotels.
Η συμφωνία αφορά στην λειτουργία του ξενοδοχείου από το 2018 ως adults only, υπό το brand LTI της DER TOURISTIK, με το management να παραμένει στην AKS. Στο ξενοδοχείο, τον προσεχή Χειμώνα, θα πραγματοποιηθεί εκτεταμένη ανακαίνιση, ώστε να ανταποκρίνεται στα standards των πελατών του LTI.
Το brand LTI διαθέτει 19 ξενοδοχεία παγκοσμίως, εκ των οποίων 5 στην Ελλάδα, που είναι:
– LTI ASTERIAS BEACH RESORT Ρόδος, Αφάντου
– LTI AMADA COLOSSOS RESORT Ρόδος, Φαληράκι
– LTI THEOFANO IMPERIAL PALACE Χαλκιδική, Καλλιθέα
– LTI GRAND HOTEL Κέρκυρα, Γλυφάδα
– LTI MELI PALACE Κρήτη, Σίσσι
Μάλιστα το Brand LTI έχει τρεις κατηγοριοποιήσεις, ώστε ο τουρίστας να επιλέγει, αυτό που του ταιριάζει καλύτερα, που είναι οι εξής:
Lti Classic: casual style σε μια πολυτελή ατμόσφαιρα. Οι απαιτητικοί πελάτες εκτιμούν την εκλεπτυσμένη ατμόσφαιρα των κλασικών ξενοδοχείων LTI. Η καλόγουστη εσωτερική διακόσμηση αφήνει πολύ χώρο για να αισθανθεί άνετα o φλοξενούμενος, ενώ το άριστα εκπαιδευμένο προσωπικό δεν αφήνει καμία επιθυμία ανεκπλήρωτη.
Lti Fashion: ατομική, κομψά μοντέρνα ατμόσφαιρα. Ορισμένα ξενοδοχεία είναι μινιμαλιστικά, ενώ άλλα είναι ρετρό -χρωματιστά – κάθε ξενοδοχείο διαθέτει τη δική του μοντέρνα «πινελιά», με τη γνωστή ποιότητα LTI. Οι τοποθεσίες των ξενοδοχείων κοντά στα κέντρα των πόλεων κάνουν τα lti fashion hotels το ιδανικό σημείο εκκίνησης για ψώνια, νυχτερινή ζωή, κ.α..
Lti Premium: Διακοπές με εξατομικευμένες υποδομές και υπηρεσίες. Γαστρονομική ποικιλία σε à-la-carte εστιατόρια, πολυτελή δωμάτια και πολιτιστικές εκδηλώσεις, είναι μερικά μόνο από τα χαρακτηριστικά.
Το AKS Minoa Palace
Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ : Συμφωνία DER TOURISTIK – AKS, για το Minoa Palace

Το AKS Minoa Palace, διαθέτει 125 δωμάτια και είναι ένα από τα πιο γνωστά θέρετρα στην Κρήτη κτισμένο μπροστά στην, μοναδικής ομορφιάς, αμμώδη παραλία του Αμνισού, στον Καρτερό Ηρακλείου. Ένας παράδεισος φιλοξενίας ανοίγεται σε εκείνους που είναι έτοιμοι να απολαύσουν πραγματικά ξεκούραστες διακοπές σε ένα ξένοιαστο περιβάλλον.
Υπενθυμίζεται ότι όπως είχαμε αποκαλύψει αποκλειστικά, η AKS είχε πουλήσει στην γνωστή κρητική οικογένεια Λεονταράκη, με σημαντική παρουσία τον χώρο του  Τουρισμού και των ξενοδοχείων, το πεντάστερο AKS ANNABELLE BEACH RESORT, τον Δεκέμβριο του 2015, θέλοντας να επικεντρωθεί στην περιοχή του Πόρτο Χελίου, όπου διατηρεί δύο ξενοδοχεία.
Το DER TOURISTIK
derΤο DER TOURISTIK, είναι ο τρίτος σε μέγεθος γερμανικός tour operator και μετά και τη  εξαγορά του KUONI, εκτιμάται ότι φέρνει στην Ελλάδα συνολικά, από όλες τις αγορές, περί τους 500.000 τουρίστες.
Μάλιστα, πρόσφατα ο γερμανικός όμιλος, εξήγειλε «άνοιγμα» σε νέες, διεθνείς τουριστικές αγορές με τη λειτουργία του νέου διαδικτυακού τουριστικού της πράκτορα με την επωνυμία Avigo.
Ο γερμανικός τουριστικός όμιλος έχει, ήδη, αξιόλογη παρουσία σε  πολλές ευρωπαϊκές αγορές όπως η Σκανδιναβία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Αυστρία, η Ελβετία και η Τσεχική Δημοκρατία μέσω των υφιστάμενων θυγατρικών του.
Η DER Touristik στοχεύει τώρα να εδραιωθεί σε περισσότερες διεθνείς αγορές με την (επαν)εκτόξευση της Avigo. Το εμπορικό αυτό σήμα αρχικά ξεκίνησε το 2002 ως ηλεκτρονικό πρακτορείο ταξιδίων στη Γερμανία, όμως αργότερα παρέμεινε offline, καθώς η ομάδα επικεντρώθηκε στην επέκταση του DER.com ως την κύρια πύλη του τουριστικού ομίλου.
Οι tour operators στη Γερμανία
Σύμφωνα με ειδκή έρευνα του fvw, η TUI Germany παρέμεινε ξεκάθαρη ηγέτης της αγοράς, παρά την πτώση κατά 2% του κύκλου εργασιών της στα 4,4 δισ. € και μείωση κατά 5% στους πελάτες σε 6 εκ.. Η Thomas Cook είχε σταθερά έσοδα ύψους € 3,5 δισ. και 6,1 εκ. πελάτες στη Γερμανία χάρη στις πωλήσεις και της Condor. Τα έσοδα του DER Touristik μειώθηκαν κατά 4% στα € 2,8 δις και οι πελάτες μειώθηκαν σχεδόν 7% στα 5,4 εκ. Αντίθετα, τα έσοδα της FTI αυξήθηκαν κατά 3% στα € 2,2 δισ. και ο αριθμός των πελατών αυξήθηκε κατά 1,3% στα 3,9 εκ..
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του FVW η κατάταξη των γερμανικών tour operators και τα μερίδια αγοράς έχουν ως εξής:
Tour OperatorShare of German Market
TUI16.90%
Thomas Cook13.20%
DER Touristik12.40%
FTI Group8.10%
Alltours5.60%
Aida Cruises5.00%
Schauinsland-Reisen3.70%
Small operators overall35%


Πηγή: ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ money-tourism.gr