ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Τρίτη 26 Ιουλίου 2016

Η FAA θέτει τα στάνταρ για την μείωση ατυχημάτων στους διαδρόμους προσγείωσης/απογείωσης


Η FAA ( Federal Aviation Administration -Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας) της Αμερικής ανακοίνωσε ότι τα νέα στάνταρτ για την αξιολόγηση εκτέλεσης της απογείωσης και προσγείωσης των αεροσκαφών (TALPA) στις ΗΠΑ θα τεθούν σε ισχύ από την 1 του Οκτώβρη.

Τα νέα στάνταρτ θα πρέπει να ακολουθούνται από όλα τα αεροδρόμια των ΗΠΑ, τα πληρώματα των αεροπορικών πτήσεων, ελεγκτές κυκλοφορίας εδάφους ,πιλότους γενικής αεροπορίας και από τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, είπε ο FAA. Έχουν ως στόχο τη μείωση των ατυχημάτων λόγω υπέρβασης αεροδιαδρόμου και συμβάντων λόγω ρύπων στον διάδρομο.


Η FAA και η η αεροπορική κοινότητα δημιούργησαν μια επιτροπή για να αποφανθούν για τα στάνταρτ προσγείωσης και απογείωσης TALPA μετά το ατύχημα που σημειώθηκε την 8η Δεκεμβρίου 2005 στο Chicago Midway International Airport . Το ατύχημα προκλήθηκε όταν ένα Boeing 737-700 της Airlines γλίστρησε από τον αεροδιάδρομο, ενώ προσγειωνόταν κατά τη διάρκεια μιας χιονοθύελλας και πέρασε διαμέσου της περίφραξης του αεροδρομίου στο δρόμο. Ένα παιδί σε ένα όχημα έχασε τη ζωή του εκείνη την ημέρα, και 12 άτομα σε οχήματα και στο αεροσκάφος, εισήχθησαν στο νοσοκομείο.


Τα αεροδρόμια θα ξεκινήσουν να κάνουν έγγραφες αναφορές για τις συνθήκες στους διαδρόμους χρησιμοποιώντας μια βάση αξιολόγησης αεροδιαδρόμων που θα κατηγοριοποιεί τις συνθήκες των διαδρόμων και οι πιλότοι θα την χρησιμοποιούν για να ερμηνεύουν τις αναφερθείσες συνθήκες στον αεροδιάδρομο, δήλωσε η FAA . "Αυτές οι πληροφορίες θα επιτρέψουν στους αερομεταφορείς, στους πιλότους, και στους υπεύθυνους σχεδιασμού πτήσεων να προσδιορίζουν την απόσταση που απαιτείται για να σταματήσουν σε ένα υγρό διάδρομο ή διάδρομο με ρύπους, με έναν πιο ακριβή τρόπο."


"(Οι αξιολογήσεις) θα επιτρέψουν στους πιλότους και τους υπεύθυνους για τον σχεδιασμό των πτήσεων να χρησιμοποιούν τις πληροφορίες, μαζί με την συγκεκριμένη ημερομηνία κατασκευής του αεροσκάφους, για να καθορίσουν το μήκος του αεροδιαδρόμου που χρειάζεται για να σταματήσει με ασφάλεια ένα αεροσκάφος μετά την προσγείωσή του. Οι αερολιμένες και οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας [θα] επικοινωνούν τις πραγματικές συνθήκες που υπάρχουν στους διαδρόμους με τους πιλότους με όρους που σχετίζονται άμεσα με τον τρόπο που ένα συγκεκριμένο αεροσκάφος αναμένεται να αποδώσει" είπε ο FAA.