ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

Ενεργή η συμμετοχή του ΟΛΠ στο Seatrade Med

Οι εκπρόσωποι των Ενώσεων Κρουαζιέρας με την ηγεσία της ESPO

Στο Seatrade Med, το οποίο διεξήχθη στη Βαρκελώνη από 15-18 Σεπτεμβρίου 2014 συμμετείχε ενεργά ο ΟΛΠ Α.Ε. με δικό του περίπτερο και συνομιλίες σε όλα τα επίπεδα αποφάσεων για την κρουαζιέρα.
 Το Seatrade Med αποτελεί μετά το Seatrade Miami το μεγαλύτερο παγκόσμιο γεγονός κρουαζιέρας, με συμμετοχή όλων των εταιρειών κρουαζιέρας, των μεγάλων λιμανιών και των εθνικών αρχών λιμένων (port authorities), των διεθνών ομίλων (CLIA, ESPO, MedCruise) και εκατοντάδων εκπροσώπων επιχειρήσεων από το χώρο της λιμενικής βιομηχανίας.

Στο διήμερο του Συνεδρίου υπήρξαν επαφές, διαπραγματεύσεις και συμφωνίες μεταξύ ΟΛΠ Α.Ε. και κορυφαίων στελεχών των εταιρειών κρουαζιέρας, καθώς και εθνικών αντιπροσωπειών και λιμανιών.
Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε και σημαντικές συμφωνίες ολοκληρώθηκαν με αφορμή το νέο λιμάνι κρουαζιέρας του ΟΛΠ Α.Ε., το οποίο καθιστά από το 2017 τον Πειραιά κύριο κόμβο  (hub) της Αν. Μεσογείου.
Ο πρόεδρος του Λιμένα Βαρκελώνης Sixte Cambra, η νέα πρόεδρος της ΜedCruise Carla Salvado και οι κ.κ. Γιώργος Ανωμερίτης και Στ. Χατζάκος.

Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου οι Ενώσεις λιμένων κρουαζιέρας Cruise Baltic, Cruise Europe, Cruise Norway και MedCruise, υπέγραψαν σε συνεργασία με την ESPO μνημόνιο στρατηγικής συνεργασίας, δημιουργώντας έτσι το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Ενώσεων Λιμένων Κρουαζιέρας και Επιβατηγών Λιμένων. Όπως τόνισε η Γενική Γραμματέας της ESPO κ. Isabelle Rykbost και ο Γενικός Γραμματέας της MedCruise κ. Θάνος Πάλλης, το Δίκτυο φιλοδοξεί να ενδυναμώσει τη φωνή των λιμανιών κρουαζιέρας και ακτοπλοΐας στα θεσμικά ευρωπαϊκά όργανα, μιας και μέχρι σήμερα σ’ αυτά την κυρίαρχη θέση είχαν τα εμπορευματικά terminals. Έτσι, η ESPO για πρώτη φορά προωθεί θεσμικά μέσω του Δικτύου την κρουαζιέρα, για την οποία και θα παρουσιάσει σύντομα έναν Κώδικα Καλής Πρακτικής για τα λιμάνια κρουαζιέρας και ακτοπλοΐας. Είναι αυτονόητο ότι οι αποφάσεις αυτές ευνοούν σημαντικά τον Πειραιά, αφού στα γενικά του πλέον μεγέθη και επιρροή, θα υπολογίζονται πέραν των containers και του car-terminal η κρουαζιέρα και η ακτοπλοΐα, οι οποίες αποτελούν κυρίαρχα μεγέθη για τον ΟΛΠ Α.Ε. και το λιμάνι του Πειραιά.

   Τέλος, στα πλαίσια της ενίσχυσης του Πειραιά ως home-porting υπήρχαν περαιτέρω συζητήσεις συνεργασιών με τους μεγάλους ομίλους κρουαζιερόπλοιων, οι οποίες εκτιμάται ότι θα οριστικοποιηθούν εντός του Οκτωβρίου 2014.