ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Διαφημιστική καμπάνια για την Ελλάδα από ΕΟΤ και Travel Channel International


Για τρεις μήνες στο διεθνές ταξιδιωτικό τηλεοπτικό δίκτυο Travel Channel υλοποιούν διαφημιστική καμπάνια για την Ελλάδα Ο ΕΟΤ και το Travel Channel International. Στο πλαίσιο αυτής της δράσης, το συνεργείο του Travel Channel επισκέπτεται τη χώρα μας από τις 23/04/2012 έως τις 02/05/2012.
 
Την πρώτη μέρα επίσκεψης και κινηματογράφησης, το συνεργείο του Travel Channel πραγματοποίησε λήψεις στη Θεσσαλονίκη, στα σημεία:
 
Λευκός Πύργος – Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος – Βασιλικό Θέατρο – Παραλία Θεσσαλονίκης.
Πλατεία Αριστοτέλους – Οδός Αριστοτέλους
Λαδάδικα – Λιμάνι
Καμάρα – Ροτόντα
Άνω Πόλη
Νυχτερινή ζωή Θεσσαλονίκης
 
Την ιδιαίτερη ικανοποίηση και το θαυμασμό τους για τη Θεσσαλονίκη ως προορισμό city break εξέφρασε το συνεργείο του Travel Channel, χαρακτηρίζοντας την πόλη ως «ζωντανή» «γεμάτη με νέους», «φιλόξενη»  και δήλωσαν πως το νέο brand name της Θεσσαλονίκης “many stories, one heart” της ταιριάζει απόλυτα.
 
Τέλος, έδωσαν τα εύσημα για την άψογη οργάνωση της επίσκεψής τους, στους φορείς που συνεργάσθηκαν γι’ αυτό το σκοπό, που ήταν η Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού του ΕΟΤ στη Θεσσαλονίκη, ο Οργανισμός Προβολής και Μάρκετινγκ Θεσσαλονίκης και η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης.